joi, 1 aprilie 2010

Mulţumiri

Mulţumim din suflet pentru susţinerea voastră şi pentru toate gândurile bune de încurajare pe care ni le-aţi transmis. Chiar aveam nevoie acum. Am simţit toată perioada asta ca fiind destul de anevoioasă, deşi credeam că m-am obişnuit deja cu toată starea de rău şi de boală. De fapt mulţumim Domnului că nu e şi mai rău.
Sunteţi nişte prietene tare bune care depăşesc graniţa virtualului.
Acum suntem într-adevăr în convalescenţă, dar ne vom reveni curând şi vom avea forţe proaspete. Sau cel puţin aşa nădăjduim.
Am văzut că mai multe fete superatente (Ana, Laura, Adriana) ne+au gratulat cu premii tare frumoase. Mulţumesc mult, frumoaselor, că v-aţi gândit la noi, când ne vom mai înzdrăveni vom purcede la vânătoare de premii.
Vă dorim numai bine şi spor la pregătirile pascale!

4 comentarii:

  1. Vai, Loredana, nici n-am stiut prin ce treceti, m-am gandit ca poaate ai luat o pauza din cauza sarcinii , dar nici chiar asa. Sper numai sa-ti fie bine si sa tii totul sub control. Cat despre fetita, asa de des se inseala doctorii, mai ales cei "plini de zel", stai linistita!

    Sarbatori fericite si lipsite de griji pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ecouri...în Vinerea Marii Iubiri...a Iubirii necondiţionate...

    Astăzi, Iubirea are culoarea jertfirii...
    Astăzi, Jertfa are culoarea iubirii...

    Pe un loc înalt, cel mai înalt, Iubirea îşi desface braţele
    pentru cea mai largă îmbrăţişare...
    şi cea mai caldă...şi cea mai înlăcrimată!...
    Îmbrăţişarea care schimbă vieţi...pe totdeauna...

    Astăzi Cuvântul tace...doar câte o şoaptă de iubire se aude...,,Tată, iartă-i că nu ştiu ce fac!"...
    Astăzi Cuvântul tace...dar STRIGĂ IUBIREA RĂSTIGNITĂ...
    strigă atât de puternic încât ecoul acesta răsună repetat în inimile golite de ,,eu"...pentru o umplere cu Hristos...

    Astăzi vreau să învăţ să tac, pentru că vreau, Doamne, să vorbeşti Tu...doar Tu...doar Tu să foloseşti inima mea şi gura mea din clipa în care le vei înnoi după chipul Iubirii Tale Sfinte... pe totdeauna...

    Fără Tine, cuvintele mele sunt slabe...şi goale...şi triste...

    Doar ecoul Cuvintelor Tale vor mai răzbate lin, ca o adiere divină...de la o inimă la alta...inimi însetate de Lumină, mergând prin ,,noapte", căutând Lumina...urcând Calvarul împreună...aşteptând INVIEREA...

    ...şi dacă azi ar trebui să spun ceva, aş vrea să spun:
    ,,Te iubesc , Doamne, şi îţi mulţumesc!
    Te iubesc, soţul meu, şi copilul meu!...
    Te iubesc fratele meu şi sora mea!...
    Vă iubesc, prieteni ai mei!...
    Vă iubesc, vrăjmaşi ai mei, cu iubirea Lui...a mea e prea slabă...
    Vino , Doamne, în inima mea cu iubirea Ta sfântă!!!

    PS. Iertare că nu are legătură cu postarea...

    PS. Sănătate, dragele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of Doamne, acum am citit si eu ce ati patit. Imi pare rau ca nu sunteti bine, dar sper di suflet sa-ti revii, bbul sa fie bine, si sa vina cu bine pe lume. Lui Paula ii doresc sanatate, sa nu fie cum a zis dna dr, sau macar sa nu fie ceva grav. Sarbatori Fericite, cu multa lumina si pace in suflete si sanatate multa. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa va calauzeasca pasii, sa va aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma voastra!HRISTOS A INVIAT

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.