sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Pentru iubitorii bufnițelor...

          Dacă vă plac bufnițele și doriți să aveți un calendar frumos pe 2013 cu aceste păsări dragălașe, vă puteți realiza singuri unul aici:
Owl Lover 2013 Calendar
          E suficient să vă selectați luna preferată sub fotografia care vă place și puteți descărca gratuit calendarul. Îl puteți face oricum doriți. Veți vedea că sunt niște imagini absolut încântătoare. Și dacă nu vă dați în vânt după bufnițe, tot nu o să vă lase indiferenți.
         Spor la treabă!

9 comentarii:

  1. Nu sunt disperată după bufnițe, dar îmi place calendarul!
    Pupici, ție și îngerașilor tăi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac bufnitele. Sunt simbolul intelepciunii :)
    Cred ca iese un calendar tare dragut, asa, numai cu bufnite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Iuliana, sunt destule modele, pentru toate gusturile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt nepărat o admiratoare a bufniţelor, dar mi-am făcut un calendar excelent! Mulţumec, Loredana.
    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mi-am selectat luna iulie și acum vreau decembrie. În luna iulie m-am năcut iar decembrie este ultima luă dintr-un an.
    Mulțumesc pentru calendar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim, l-am personalizat, salvat si va fi si printat saptamana asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ma bucur ca a fost pe gustul vostru.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.