vineri, 1 august 2014

Jurnalul unei femei simple

                                                               ♥ Pentru astăzi...
                                     1 august, vineri, prima zi frumoasă din ultima lună de vară.

♥  Afară...
este cald şi destul de plăcut acum, răcoros la primele ore ale dimineţii.
Mă gândesc ...
că vacanţa asta a trecut parcă mult prea repede. Dar nu cred că sunt singura care simte asta.
Sunt recunoscătoare...
pentru că am apucat să îmi fac (repar) câţiva dinţişori şi să văd locuri pe care nu le-am mai văzut până acum, deşi am trecut de nenumărate ori pe lângă ele; locuri cum ar fi Grădina botanică din Iaşi şi mânăstirile Cetăţuia şi Frumoasa...
Invăţăm...
de la prieteni, cum să fim mai generoşi unii cu alţii şi cum să ne facem viaţa unii altora mai bună.
În bucătarie...
avem multe fructe de sezon, în special zmeură  care aşteaptă să fie transformată în sirop şi mulţi hribi cumpăraţi de noi aseară.
Intenţionez să ...
profit cât de mult pot de vacanţă şi de toţi prietenii pe care mi-i aduce aproape.
Citesc...
  câteva cărţi despre educarea copiilor.
Astăzi...
avem în plan să ne jucăm cu nisip pe malul râului, să facem sirop şi să ne jucăm mult-mult.
Abia aştept să...
mă bucur de toate frumuseţile lunii lui gustar.
Unul din lucrurile mele preferate ...
este să mă plimb dimineaţa prin oraş. de fapt, îmi place să mă plimb foarte mult la orice oră din zi, dar dimineaţa are un farmec aparte.
Prin casă...
este liniştea specifică dimineţii, dar imediat va fi multă mişcare pe la noi.
Ascult...
zgomotul făcut de aparatul de ras al soţului şi câteva păsărele care ciripesc vesele în pomii din faţă.
Cu se sunt îmbrăcată... 
încă în cămaşă de noapte.
O glumă pe care vreau să o împărtăşesc...
  -De ce plângi aşa, micuţule?
– Fratele meu are vacanţă mare, şi eu nu…
– Dar tu de ce n-ai vacanţă?
– Eu nu sunt încă la şcoală…

O  zi de vineri plăcută şi relaxantă şi o săptămână cât mai frumoasă să aveţi!

8 comentarii:

  1. Draga mea iti multumesc din suflet pentru surpriza minunata pe care mi-ai facut-o. A fost un gest minunat, ce rau imi pare ca nu ne-am itanlnit, dar sigur ne vom intalni:). Am plans si aseara cand a venit vecinul cu sacosica si astazi cand am vazut ca ai fost la Frumoasa:* Te imbratisez cu mare mare mare drag:* fetita frumoasa. Ilinca e in extaz ca a primit chitarile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu trec prea repede vacanţele, ai dreptate când spui că multă lume simte asta. Eu încă nici n-am plecat şi tot ştiu că va trece prea repede. Nici nu mai am răbdare până pe 13 când este prima zi la mare. Zmeură nu am luat deloc, bine că mi-ai amintit de ea. Gluma ta simpatică, aproape o trăiesc în casă. Soţul meu care este pensionat din cauza marilor probleme de la ochi, îmi spune în fiecare zi de luni, cât îi este de nesuferită. Eu care merg la serviciu, ce să mai spun. Pup, Loredana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai, ce intalnire ar fi iesit la Iasi daca ne-am fi vorbit inainte si ne-am fi sincronizat putin! :)
    Si mie imi place orasul dimineata, linistit, proaspat si racoros. Apoi se schimba de la o ora la alta si parca nu mai e la fel.
    Week-end frumos, familie frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. week-end placuta sa va dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, stai linistita, acum ca stiu unde stai, nu mai scapi de mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaela, concediu frumos si relaxant va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. iuliana, sunt convinsa ca ar fi iesit tare bine! Noi la Iasi am plecat mai mult convinsi de o durere de masea decat din alte considerente :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Corina, o vara frumoasa sa ai si tu, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.