duminică, 31 august 2014

Jurnalul unei femei simple

                                                      ♥ Pentru astăzi...
                                                  31 august 2014, duminică, ultima zi de vară.
                                                       de mâine...
♥  Afară...
e foarte plăcut. Bate un vânticel răcoros.
Mă gândesc ...
că a trecut vacanţa ca un vis, de mâine gata, începem şcoala.
Sunt recunoscătoare...
pentru că am avut nişte zile minunate petrecute alături de prieteni de nădejde şi pentru că dimineaţă am avut de răspuns mai bine de două ore la toate mesajele cu urări primite de ziua mea.
Din bucătărie...
păstrăv la cuptor şi multe, multe prăjituri. Am făcut decoruri din legume de sezon. Dovleceii patison sunt preferaţii mei când vine vorba de umplut coşuri cu legume în bucătărie.
Ce mai mesteresc/creez...
în continuare nimic, doar privesc ce meştereşte de zor surioara mai mare.
Sunt înbrăcată cu...
o rochiţă neagră.
  Citesc...
Tolstoi, Dostoievski, Gaiman.
Sper...
  să avem o seară frumoasă, în Piaţa Unirii, la lampioane, iar ziua de mâine să vină cu veşti frumoase.
Abia aştept să...
se trezească fetele şi să le spun şi lor de lampioane, că încă nu le-am spus.
Am învăţat...
că nu trebuie să îmi fac planuri. Viaţa are grijă să le rânduiască pe toate cum vrea ea.
Prin casă...
am început deja cu căteva decoruri timide de toamnă. Abia aştept sezonul dovlecilor şi al castanelor, să ne dezlănţuim mai mult.
Mă întreb...
ce noutăţi vor fi la şcoală anul acesta.
  Un citat preferat pentru azi...

Unul din lucrurile mele preferate...
  statul la poveşti...
Câteva planuri pentru zilele următoare...
să îmi revăd colegii, să îmi pun la punct materialele necesare, nimic spectaculos. Pentru Paula am pregătit, zic eu, câteva lucruri pentru şcoală, aştept să văd ce materiale doreşte doamna învăţătoare în plus, Georgia are cam tot ce îi trebuie pentru grădi, deja am început să îi facem analizele necesare, să evităm aglomeraţia care se produce atunci.
 O fotografie pentru voi...

şi o urare...

Mai participă la acest proiect:
şi Niko
O săptămână cât mai frumoasă să aveţi!

14 comentarii:

  1. Atata calm, frumos si optimism e printre randurile tale! Mi-e tare drag sa te citesc. Sa-ti fi buna si usoara luna septembrie si fiecare zi sa-ti fie o bucurie. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gânduri bune primește și de la mal de mare! Zilele astea m-am gandit la voi! Și eu am același stări când mă gândesc la începerea școlii. Sunt curioasă să aflu noutățile, să văd dacă s-a mai schimbat ceva, să îmi cunosc noile colege (o doamnă s-a pensionat, două colege sunt în concediu de creștere a copilului). Să ai un an ușor, copii cuminți, colegi buni și atmosferă plăcută! Sănătate și... pe celelalte le facem!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si un an scolar asa cum iti doresti! Sanatate multa! Mie nu imi place ca incepe scoala,caci nu ma simt deloc odihnita si mi s-a parut ca a trecut groaznic de repede,desi nu am avut bani nici sa trec strada :( voiam la Sibiu macar sa ajung la tata la mormant, dar nu s-a putut! Asta e!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sa ai un an bun si ocrotit de Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti o mama minunata si sa stii ca ma bucur enorm sa te stiu asa. Ma bucur ca ai oameni potriviti alaturi de tine si ca ai placerea si bucuria de a te bucura de lucrurile ce te inconjoara.

    MI-A PLACUT: "Am învăţat...
    că nu trebuie să îmi fac planuri. Viaţa are grijă să le rânduiască pe toate cum vrea ea." SI MI-A PLACUT SI CITATUL DE AZI, E UNUL ATAT DE ADEVARAT.

    Va doresc sa va bucurati cu adevarat de lampioane si sa aveti o saptamana frumoasa cu totii, iar fetitele sa aiba un inceput de scoala binecuvantat!!!

    Pupici xxx

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuliana, asta pentru ca eu sunt calma, frumoasa si optimista. :)
    Modesta nu am mai scris, se subintelege :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria irina, eu sper sa nu fie mari modificari, desi in fiecare an apare cate ceva si dispare altceva. Nici ei nu stiu ce vor...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana, cand te gandesti ca sunt domenii unde oamenii abia fura o saptamana de concediu, putem spune ca suntem norocosi cu atat de multa vacanta, desi nici eu nu ma simt prea odihnita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea, multumesc tare mult de urare. te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Liuba, esti o scumpa, ca de obicei.
    Sa stii ca ne-am bucurat de lampioane, am inaltat 2, iar fetele au fost tare incantate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cand vine toamna sunt in extaz, azi mi-am cumparat un ghiveci de dumitrite, m-am plimbat pe strazi... in fiecare an cu venirea toamnei ma apuc de cate o activitate noua, parca ma trezesc din letargia verii. Daca as avea 2 luni de concediu probabil ca as suferi si fizic (as avea stari de anxiozitate) la inceperea lucrului.
    Eu zic sa nu-ti faci griji in privinta nici unei modificari a programei, tu esti un om care poate vorbi despre dragoste. La cursul festiv de la facultate, o profa care avea o boala groaznica s-a ridicat in picioare si a citit o poezie de dragoste (la stiinte economice:d). Am plans toata poezia, mi s-a parut ca pentru acel moment am terminat facultatea (poate a fost desuet gestul ei, dar pentru mine a fost un moment care m-a marcat - sa te ridici in picioare cand se vorbeste despre negociere, piata muncii, mastere, burse si sa vorbesti despre dragoste...Era o femeie frumoasa printre marionete, dragostea si limba de lemn. Sa ai un an scoalar fara pereche!

    RăspundețiȘtergere
  12. O, Anca, ce frumos vorbesti tu...
    Multumesc mult de urare.
    Si pentru mine toamna e un anotimp foarte asteptat, care imi place enorm.

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulţi ani cu fericire şi sănătate, draga mea! Cu scuze de întârziere, desigur!
    Cu planurile, mi-ai amintit că multe pe care mi le propusesem la început de an, nu le făcui, de. Dar poate anul acesta nu mai rămân în urmă la adunatul castanelor. Şi vreau neapărat să iau şi câteva tărtăcuţe, că tare îmi place de ele. Pup şi tot binele posibil, vi-l trimit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc din suflet de urare, Mihaela. Chiar nu are importanta cand vine ea...

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.