sâmbătă, 7 iulie 2012

Aventuri în dormitor

          Știu că titlul vă duce cu gândul la ceva la fel de fierbinte ca și aerul de afară, dar acest articol nu face parte din categoria acelora care fac fetele cuminți să se îmbujoreze, ci face parte din ( mult mai pragmatica) Cronica unei curățenii de vară, capitolul Povestiri bizare.
          De data asta, cea mai mare parte a aventurii a avut loc în dormitor.
          Dormitorul meu arată...cum să vă explic mai bine ca să vă faceți o idee...
          Vedeți această imagine:
            Ei bine, dormitorul meu... nu seamănă deloc.
         Acum, lăsând gluma la o parte, dormitorul meu diferă prin faptul (esențial) că în el era un haos total.
          Când ne-am apucat de zugrăvit am crezut că va fi floare la ureche. Dar, când am purces efectiv la lucru, am pățit ca în bancul acela celebru de la Radio Everan. Bancul era cam așa: Sună o persoană la radio și întreabă: este adevărat că cetățeanului Ivan din Moscova i s-a dat o Lada neagră cadou. Și i se răspunde: Da, este adevărat, dar cu trei mici modificări. Nu era Lada, era Volga, nu era neagră, era roșie, nu i s-a dat, ci i s-a luat.
           Cam la fel am pățit și noi. Nu era floare, era pălămidă, nu era la ureche, ci la mâini și picioare, nu ni s-a dat, ci ni s-a luat (cheful de muncă).
            Dar, trecând peste tot neprevăzutul care ne-a mâncat timp, energie și o mulțime de materiale suplimentare,  am reușit totuși să terminăm întreaga harababură, în două săptămâni.
          Evident, nu doar dormitorul a avut parte de întâmplări ciudate (și foarte prăfuite), ci și baia a completat seria printr-o aventură cu o baterie-spartă-pe-neașteptate și am avut parte și de o secvență demnă de un film horor, al cărei protagonist a fost tavanul din living.
          La începutul lucrărilor eu am estimat și am alocat un anumit buget,  pe care l-am dat spre cheltuire soțului.  Soțul meu, un optimist incurabil, a calculat însă un buget de 3-4 ori mai mic decât al meu și a zis că dacă tot sunt într-o dispoziție atât de generoasă, tot ce rămâne va fi cheltuit pe tot soiul de prostioare inutile ( a se citi senzori de parcare) pentru mașină. Din nefericire pentru sufletul lui, a rămas să viseze în continuare la senzori. Deh, vara e mare. Și dacă nu i se topesc de tot visele de la caniculă, vine el odată Moș Crăciun...
          Acum avem însă parte de o căsuță curată, (în curs de a fi) aranjată și dichisită și  (pentru prima dată de când e la noi) colorată.
          De acum, concediule drag, poți veni!
          Să aveți un weekend plăcut și răcoros ca o înghețată savuroasă!

7 comentarii:

  1. Hi! Foarte draguta aventura! Ma numesc Miruna si ador foarte mult blogul tau! As dori sa facem schimb de link-uri daca esti de acord, bineinteles! Blogul meu este jurnalulmagic.blogspot.com ; eu oricum te voi adauga in blogroll-ul meu!si inca ceva...esti draguta sa te inscrii la persoane intersate? mersi mult!pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. uf, bine ca s-a terminat, nu?
    si noi suntem cu renovarea la o camera, adica eu nu, sotul..., doar ca praful isi gaseste loc sa iasa de-acolo chiar si cu usa inchisa si prin restul casei (eh, la noi se gletuieste, se finiseaza peretele, nu doar o zugraveala) dar estimam ca saptamana urmatoare va fi gata)
    Apoi poate ne mai odihnim...daca nu vine bebe inainte...

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cum e, si la noi s-a gletuit. Am avut o camera care a inghitit 10 saci de glet, asa ca stiu cum e.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ufff! La ce m-am gândit eu când am citit titlul :))
    Am zis vara trecută că nu mai vreau să văd var şi trafalet cât oi trăi aşa că te înţeleg perfect, dar totuşi e aşa de fain după că parcă mă mănâncă un pic degetele să mă apuc iar de o curăţenie capitală.
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa va fie de bine curatenia si sa va bucurati de o vara linistita, frumoasa si colorata!
    Eu abia am inceput renovarea casei noi asa ca ma gandesc cu jale daca o sa mai existe locuri fara praf dar visez la o toamna "colorata" cu miros proaspat in casa noua.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta, Corina! La prin cate ati trecut si voi, meriti din plin toamna colorata!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)).
    Ei important e ca asteptati concediul!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.