duminică, 3 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... 3 noiembrie, dimineaţa.



Afară ... e rece şi ceaţă. 


Mă gândesc ... că nu îmi mai trece răceala.


Din locurile de unde învăţăm ... unii de la alţii, în fiecare zi câte puţin.


Sunt recunoscătoare pentru ...  dragostea şi iubirea celor din jurul meu...


Din bucătărie ...  am făcut borş cu găină de ţară, salată boef şi pateu de casă. Ultimul am crezut ca va avea mai mult succes in randul domnisoarelor, ca lor le palce pateul, dar observ ca nu se dau in vant după el. Dar am răbdare.


Cu ce sunt îmbrăcată ...  o fustă neagră şi o bluză colorată.

Citesc ... reviste, bloguri şi mai multe cărţi cu Angelina Balerina pentru mezină....


Ceea ce aştept (sper) ... să trecem cu bine peste toate hopurile şi să fim sănătoşi cu toţii.


Ce mai meşteresc ... yilele astea am tot făcut dovlecei şi alte decoraţiuni cu ei.

Ascult ... cum se ceartă Georgia cu păpuşile şi cum citeşte Paula o poveste Se numeşte Să plecăm o zi la ţară...

În casa ... e relativ linişte.


Unul dintre lucrurile mele preferate ... să fiu sănătoasă.


Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Am reuşit să merg vineri seară la o conferinţă cu Virgiliu Gheorghe, ieri am participat la ceva ateliere de creaţie cu fetele, iar astăzi ne facem musafiri.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:  


şi altele de aici, într-o notă ceva mai tomnatică.



Idee preluată de la Corcodusa
Mai participă la acest proiect:








Un weekend frumos să aveţi!

9 comentarii:

  1. Sanatate Loredana! Si eu am o viroza groaznica care m-a tinut departe de fetita:(( week-endul acesta. Aseara in timp ce storceam niste portocale pentru ceai ma intrebam cum ati scobit portocala de ati putu face un felinar... Duminica binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Însănătoşire grabnică, Loredana! De două săptămâni sunt şi eu în clubul celor care nu mai scapă de răceală...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, multumesc. Imi pare rau ca a trebuit sa fii departe de minunea ta. Portocalei i-am tait in spate o ferestruica, fara a indeparta bucata si pe acolo am bagat lingura si am scos tot din ea. Tot pe acolo am pus si lumanarea, apoi ea a venit natural in jos fara sa se cunoasc[. apoi i-am decupat ochi, gura si celelate. Am mai avut un model careia i/am taiat capat, apoi am scos mieyul ci lingura si pe urma am decupat-o.

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina, o saptamana minunata si tie, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. of! sunt de atat vreme infundata incat a devenit o stare de fapt. nici nu mi se pare ca e ceva de care trebuie sa scap urgent.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatate iti doresc si eu. Ma bucur ca ati petrecut un week-end linistit. Tare buna e mincarea de casa. Ai rabdare cu cele mici. :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.