vineri, 15 noiembrie 2013

Perfecţiunea Volvo

           Am văzut o reclamă superbă la o maşină şi mai superbă. 
           E drept că maşina nu îmi trebuie. Nu aş avea ce face cu ea, dar nu am putut să nu remarc talentul, ingeniozitatea şi creativitatea celor care au făcut reclama. Probabil că, pe lângă toate astea, au avut şi un buget generos...
           Prin urmare, dacă vă era dor de Van Damme, aruncaţi o privire:

             După ce a văzut reclama, Paula a întrebat: O să îl punem şi pe tata să facă asta?
            Ei, pentru o asemenea ispravă, mai-mai că m-ar bate gândul să-mi iau un Volvo. :))))

3 comentarii:

  1. M-am uitat si eu si toti cunoscutii mei - carora le-am trimis link-ul si comentariul Paulei:))Toti barbatii si-ar dori o fetita care sa-i creada super-eroi. O dumininca binecuvantata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios? Am crezut ca doar noi ne distram de "aspiratia" ei. :))) Intr-adevar, super-eroii fetitelor sunt tatii lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie la inceput mi s-a parut ca sta pe un yacht, apoi am vazut ca e pe oglinda camioanelor.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.