vineri, 18 martie 2016

Iarta-ma...

sursa foto: google

Iarta-ma, ti-e parul inalbit, carunt,
Iarta-ma, pe langa tine eu nu sunt.
Iarta-ma, cu ochii stai mereu la drum,
Iarta-ma, de-atata timp nu ne vazum.
Rozele
Nu tie, mama, ti le-am dus,
Pozele
Nu pe-ale tale-n rami le-am pus,
Cantece
Nu pentru tine eu am scris,
Iarta-ma,
Pe alta o vazui in vis.
Iarta-ma, se duc tipand cocoarele,
Iarta-ma, asfinte rece soarele,
Iarta-ma, e timpul nu stiu cum grabit,
Iarta-ma, nu indeajuns eu te-am iubit.
Rozele
Nu tie, mama, ti le-am dus,
Pozele
Nu pe-ale tale-n rami le-am pus,
Cantece
Nu pentru tine eu am scris,
Iarta-ma,
Pe alta o vazui in vis.
            Grigore Vieru - Iarta-ma

4 comentarii:

  1. (Oare cum se poate reda in scris un oftat din inima?!) Așa este...si cand te gândești ca și noi suntem mame și cât de mult ne iubim copii și uite ca intr-o zi și ei se vor desprinde astfel. Eu nici nu pot sa mă gândesc, imi vine sa plâng. Mila lui Dumnezeu! Cred ca omul care îl iubește pe Dumnezeu mai mult decât pe alesul inimii sau copii acela trece mai bine peste despărțirile acestea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E in firescul vietii. Nici eu nu ma pot gandi atat de departe, asa ca te inteleg perfect. Poate atunci vom gandi altfel...

      Ștergere
  2. Ce frumos si.. trist, cumva, in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.