miercuri, 16 martie 2016

Parada Virtual Hug din martie

Din 15 februarie pana ieri am fost gazda imbratisarilor de la această paradă. Parada de luna aceasta e mai micuţă, dar tot inimoasă cum o ştiţi a rămas.
Aşadar:
 de la Maria- Zâmbetania  primim în dar  Decoraţinuni din fondant pentru tort de botez pentru toate fetele din grupul Virtual Hug.

de la Laura,  Sos cremos vegetal Alffredo ca îmbrăţişare pentru  Lindsay – pinchofyum.com. 
De la ea nu am reuşit un pic mai tarziu să iau fotografia, pentru că îşi protejează munca cu străşnicie şi bine face!
 
de la Cristina Ruladă Dukan cu dovleac pentru Stefania - Stefy harnicuta.
 
 De la Zinaida catre Cafeaua ta merge o imbratisare si un superb buchet de flori
frezii
de la mine pentru toate gospodinele care ţin post am adăugat Salata de boeuf de post

 
iar de la Elena am avut Dulceată de lime cu anason stelat pentru Cristina Iuliana Pana.

 De la Alexandrina o imbratisare pentru tatal ei care a aniversat 74de ani. Multi inainte si din partea noastra!

Tuturor doresc sa le multumesc pentru participare si le astept oricand cu mare drag!
Sa  aveti inspiratie si spor la bucatărit!

8 comentarii:

  1. Exact ceea ce vă dorim și dvs: inspirație și spor la bucătărit! Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si de la mine o imbratisare pentru tine, cu scuze pentru absenta motivata sau nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu va imbratisez, chiar daca unbeori lipsesc sunt mereu cu gandul la voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Loredana,sper ca mi-ai inteles lipsa din aceasta luna dar chiar nu am avut cum sa te onorez!mii de scuze si te imbratisez cu mare drag si mult succes in ceea ce faci!
    Frumoasa parada,stii tu vorba putin dar bun!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lubita, am inteles din plin ca si eu sunt om si nu am reusit sa ajung de multe ori unde am dorit, desi cu inima am fost mereu acolo.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.