luni, 29 iunie 2009

Leapşa

Anonimul pământean m-a înzestrat cu o leapşă. Aşa că, cuminte cum mă ştiţi, mă conformez.



Daca eram un mit, as fi fost unul biblic

Daca eram un intelept, as fi fost dedicat omenirii şi, prin urmare, unul foarte trist.

Daca eram o credinta, as fi fost cea în Dumnezeul Iubirii

Daca eram un profet, as fi fost plecat sa vorbesc despre Cel Ce m-a ales

Daca eram un filozof, aş fi fost Platon sau poate Pascal.

Daca eram un iluminat, as fi împărtăşit înţelepciunea mea şi altora.

Daca eram o teorie, as fi fost una de nespulberat.

Daca eram un link,
as fi fost unul cu trimitere catre înţelepciunea iluminatului.

Daca eram un blog, as fi fost ... despre iubire, despre înţelepciune, despre credinţă, depsre visele care nu mor, despre viitor, despre copii.

Bineînţeles că o dau şi eu mai departe Anei şi lui Vasile Andreica.

8 comentarii:

  1. Foarte intersant! Ne cunoastem un pic mai bine :)

    Iată o altă întrebare care mă frământă: ,,Cât de importantă este privirea în relaţii?" Dacă ai un răspuns, te aştept aici cu mult dor în privire :)
    http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-privirea-in.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante raspunsurile,mi-au placut :)
    Da' care Ana? ca nu merge linkul...si mataluta ai mai multe ane pe aici :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Loredana, te aşteaptă un dar aici http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/dor-de-priviredaruri-pentru-voi.html, pentru minunatul răspuns dat la întrebarea ,,Cât de importantă e ste privirea într-o relaţie?"
    Iar mâine, o altă surpriză...,,diamante" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Când ma ajuti
    Sa descifrez dileme,
    Sa rezolv ale vietii
    Întortocheate probleme
    Si când ma conduci
    Spre vesnicie.
    Da, de la Tine sunt toate
    Ce ne da vieti-a socoate.
    De la Tine-i iubirea,
    De la Tine-i speranta,
    De la Tine mi-e viata
    Si de la Tine mi-e soata.
    Ai zidit cu ea familia mea,
    În care esti Tu lacrima,
    Mustrarea si mângaierea,
    În care esti Tu bucuria si fericirea.
    Stii si tu, sora, ori frate,
    Fiecare stie, ca doar Iisus este Calea,
    Adevarul, cu El biruinta,
    Ca doar în El e povata
    Care ne da bucuria si Viata
    Traita-n credinta si-n pocainta.
    De-aceea, Doamne, îti multumesc fierbinte.

    Sanatate familiei dumneavoastre si la copilasi. Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos blogul tau.Am sa revin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar eu, Loredana :)

    După zâmbet urmează...lacrimi...Te aştept cu drag pe tine şi pe cititorii tăi cu un răspuns la o nouă provocare pe Psalmdedor la întrebarea ,,Ce sunt lacrimile? ( Care este rostul lor? ) aici.
    Îţi doresc doar lacrimi de fericire! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun gasit, inteleptule trist!
    Nu am mai trecut de o vesnicie pe la voi!
    De ce nu e niciun semn de viata pe aici?
    Sper ca totul este bine!
    Da-mi de veste!

    O seara minunata alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.