vineri, 19 iunie 2009

vacanţa

Am intrat în vacanţă.
Teoretic.
pentru că practic, avem vacanţă activă...deocamdată...ceea ce înseamna că toate zilele astea am venit de la şcoală mai târziu decât dacă aveam ore în mod obişnuit.
Aşa că micuţa noastră e în vacanţă, dar merge la grădiniţă în fiecare zi, în mod normal, fără nici o modificare. Sunt sigură că există persoane adulte care nu se trezesc în fiecare dimineaţa aşa devreme ca şi ea. E ca şi un muncitor în fabrică, draga mamei.
Deşi e vacanţă, pentru ea nimic nu s-a schimbat.
Săptămâna aceasta mereu mi-a zis că e vacanţă, dar eu m-am tot făcut că nu pricep ce vrea să îmi spună.
până ieri... când a luat problema în serios...
ieri dimineaţă, în drum spre grădiniţă, m-a întrebat de ce trebuie să mergem noi la grădi dacă e vacanţă. i-am explicat ca mami lucrează în continuare aşa că ea va merge la grădi.
apoi mi-a spus că în vacanţă copiii merg la bunici şi la mare. Ea de ce nu merge la bunici în vacanţă.
"da, mami, dar bunicii noştri lucrează, nu poţi merge la ei"
"dar eu nu am ştiut asta. nu mi-a spus nimeni."
Acum, că ştie, e mai liniştită, astăzi a mers la grădiniţă fără să mai pomenească că e în vacanţă.

2 comentarii:

  1. Tot e bine ca aveti unde merge in perioada "vacantei scolare". Gradinita noastra e inchisa pe toata perioada vacantei, de parca vreun patron din tara asta da cuiva concediu trei luni sa stea cu copilul in vacanta :(

    RăspundețiȘtergere
  2. da, la capitolul asta suntem norocosi. la noi gradinita ia vacanta numai in august, desi noi nu vom merge atat de mult. dar e bine pentru parintii care nu pot lua si ei vacanta o data cu copiii lor.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.