sâmbătă, 18 februarie 2012

artista familiei

Paula desenează, apoi vine să ne prezinte desenele. A desenat un T-Rex și un Triceratop stând lângă un palmier pe o foaie, iar cealaltă a împărțit-o în două, una cu o girafă, un fluture și un colibri, alta cu delfini, rechini și caracatițe. E fericită că ne plac desenele ei. Încurajată de entuziasmul nostru povestește:
Mami, eu sunt o artistă. M-am născut să fiu artistă, așa-i?
Ca orice artsit veritabil, e și tare nehotărâtă; vrea să se facă pictoriță... și dirijoare... și doctoriță.
Ah! artiștii...

13 comentarii:

  1. Da, da, cunoastem! Am trecut si noi prin aceleasi etape :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo ei. Pe cand o expozitie personala?
    Arabela vrea sa fie doctorita ca sa nu mai depinda de doctori.... sa se trateze singurica :)
    Pup la fete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana, sper ca ti-a placut prima parte a saltei. Sper ca ai trecut prin fiecare loc cu surprize.Daca ai scapt ceva, nu e nimic. Maine fac un raport si dau amanunte mai clare despre fiecare loc cu surprize.

    Usa este inca deschisa. te poti intoarce, pentru ca am primit si alte bunatati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana, asa e, toti am trcut prin tot felul de etape.

    Carol, imbratisari calde de la noi!

    Adriana, am trecut cu mare drag sa vad tot ce ai pregatit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, nu am vrut sa sune malitios comentariul meu (acum asa mi se pare), ba chiar imi aminteam cu placere de perioada in care Irinuca mea facea aceleasi lucruri. Dar uite ca uneori transmiti altfel decat ai dori de fapt... Va pup si scuze daca v-am indispus cumva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Loredana, inseamna ca nu ai trecut ieri si pe la reteta salatei. IN CASTRONUL PREGATIT, AM PUIS SI GRATAR DE PUI SI MUSCHI FILE.
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/reteta-salata-prieteniei.html

    Langa salaat am avut si o solnita, plina cu sare si pipier
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/sarea-si-piperul-din-salata.html

    Iti doresc o saptamana plina de bucurii. pupici si artistei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda, scuze de la mine, chiar nu a sunat malitios. Chiar cred ca toti copiii isi doresc sa faca lucruri care mai de care mai interesante si mai neobisnuite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos blogul tau!Sa-ti traiasca printesele si sa-ti aduca bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! E incantator sa ai cel putin (ca cea mica inca e indecisa, nu?:)) un artist in casa. Ceva pe acolo vrea si Silvia mea...artist plastic dar numai ca hobby si veterinar ca sa castige bani. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. langmina, multumesc!

    Salmi, noi suntem doar in faza de hobby, nu se gandeste daca va avea sau nu bani sa traiasca din ce ii place sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna dimineata1

    Loredana, am intrat sa iti las un mesaj dar mi-a venit si o idee: sa ne arati si noua desenel Paulei, mai ales ca am ccitit ca a desenat si fluturi, si stii ca sunt preferatii mei.

    Mesajul era acesta:

    O intalnire intre prieteni este reusita, atunci cand pe langa bucatele gustoase, musafirii au parte pe langa binecuvantare si de buna cuvantare. La SALATA PRIETENIEI de duminica, musafirii au adus si cuvinte pentru suflet iar la plecare au fost invitati sa nu ocoleasca cosuletul cu ravase:

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/cosuletul-cu-ravase-pentru-prieteni.html

    Dupa ce au plecat musafirii, mi-am reamintit ce am primit pentru inima si minte de la fiecare. Unii dintre ei, pe langa conversatia in direct de la petrecere, au postat cuvinte de folos si pe blogurile lor.

    Eu le-am strans pe toate aici:

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/daruri-pentru-urechile-prietenilor.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Adriana, ma bucur ca iti plac fluturii, ca ea adauga in aproape toate desenele si un fluturas.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.