marți, 21 februarie 2012

Supa de chimen

Pentru că fetele au o mică răceală și suntem în perioada de bolire și oblojire și pentru că tot a început postul, m-am gândit să fac o supă de chimen.
E prima mea supă de chimen, prima făcută și prima mâncată, prin urmare nu am cu ce să compar. La noi în familie ciorbele sunt la putere și supele cu multe legume, cu tăiței, așa că nu prea suntem adepții supelor strecurate. Dar pentru orice este un început...
Soțul m-a ajutat la crutoane, au fost specialitatea lui.
Paula, care e expertă în supa asta, că o mănâncă de ani buni la grădiniță, mi-a spus în secret (de aceea am să vă rog să fiți discreți) că e bună și are același gust ca la grădi.
Rețeta e extrem de simplă, dar nu o dau că e plin netul de ea, o găsiți în multe variante explicată pe îndelete de bucătari mult mai pricepuți decât mine. Oricum nu e mare filosofie, se face foarte repede și e tare delicioasă, plus că miroase frumos. Pot spune doar că din legumele fierte am făcut și o salată orientată (așa îmi place mie să îi spun salatei orientale, că nu folosesc niciodată rețeta clasică, ci totdeauna o adaptez, mă orientez după ce găsesc prin cămară și prin frigider).
Să aveți poftă!

6 comentarii:

  1. Este o idee buna.
    Auzisem de aceasta reteta de la niste prieteni din Ardeal, si de atunci sunt curioasa. Acum chiar ma apuc sa caut reteta (ce bine era daca o scriai aici, sa nu mai caut :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabnica si cred ca in psot tot supele vor fi la putere... desi arabela nu e amre fan.. cred ca s-a saturat de atata supica... acum vrea mai mult "placintele",, :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Casa din camp, scuze pentru neplacere, am vrut doar sa va dau o idee de reteta super delicioasa si super usor de facut. Sincer, nu prea postez retete pe blog, ca ma rusinez de adevaratii buni bucatari care exista.


    Carolina, multumesc tare mult. Nu e nimic foarte complicat, doar o viroza de sezon.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mancat pentru prima data la o manastire...delicioasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, nici o problema :). Nicio neplacere.
    Ziceam si eu asa, ca lenesa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place; sanatate fetelor tale!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.