marți, 28 februarie 2012

modele de martisoare

În weekend am făcut un atelier de mărțișoare la noi acasă.
Am avut 8 fetițe entuziaste și foarte creative, care au muncit cu elan. Primele cinci mărțișoare. După care totul a degenerat într-o paradă a modei scăpată de sub control. Acum îl înțeleg pe Botezatu când îl mai apucă isteriile printre modele, deoarece și la noi s-a lăsat cu dureri de cap. Micile modele au considerat că ar fi mult mai palpitant să se parfumeze, să se îmbrace cu diferite rochițe, să transforme baia în reședința lor.
Am avut și doi tătici destoinici și foarte pricepuți la tăiat, lipit, adunat mărgele de pe covor.
Ața de la mărțișoare am făcut-o noi din ață de bumbac cumpărată de la mercerie și pusă în două. Am cumpărat inițial niște pna, dar s-a dovedit a fi prea groasă pentru ce ne trebuia nouă.
Ingredientele folosite: cartoane de 500gr, hârtie creponată de diferite culori, semințe de dovleac, năsturei, sârmă subțire, mărgele, lipici, aracet, un pistol de lipit cu plastic, sclipici, perforatoare cu diverse modele, ștampiluțe, abțibilduri, foarfece zimțate. Fiecare a adus de acasă tot ce a considerat că se poate folosi.
Nu am fotografiat creațiile celorlalți, că eram prea obosiți să ne mai gândim la asta, așa că vă prezentăm doar câteva dintre modelele realizate de noi.








Sper să vă inspire modele noastre și pe voi, asta dacă nu ați terminat deja pregătirile pentru ziua mărțișorului sau ziua mamei.

16 comentarii:

  1. foarte frumoase martisoare au iesit si vesele,felicitari minutelor ce au lucrat atit facut cit si strins

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac cele in forma de inimioara. sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase! Floricica din margelute mi-a atras atentia in mod special, dar asa cum am zis toate sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragute!

    Felicitari!

    O primavara calda si linistita sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. am tot văzut zilele astea mărţişoare dar nu-s altele mai frumoase decît ale voastre :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici nu stii cat de fericiti ne-ai facut!
    Cu toatele ne-ati facut1
    ma bucur ca v=au placut!
    Noua ne-a facut placere sa lucram la ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu cata dibacie le-ati facut....
    Felicitari manutelor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragute!
    Imi amintesc de vremea copilariei. De cand am plecat din tara le-am pierdut urma:(....
    Imi imaginez ce bine v-ati distrat.
    Sa aveti o primavara frumoasa... Teoretic ar terbui sa fie cald.....
    Noroc cu copii care ne incalzesc sufletele cu bucuria lor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase martisoarele voastre. Noua ne vor lipsi anul acesta...
    O primavara calda va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ati facut niste martisoare minunate si v-ati jucat foarte frumos, chiar daca s a terminat cu parada modei.
    Va asteptam si la noi in concurs, va invitam de fapt acum, oficial, cu cate o mica creatie, in editia a II a concursului de martisoare. Abia asteptam sa vedem ce creatii minunate ne vor incanta ochii.

    RăspundețiȘtergere
  11. wowwwww ce minunate sunt martisoarele!
    Cita creativitate!!!
    Bravooo fetitelor, taticilor si tuturor care au lucrat!

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt foarte frumoase!!! si-s si speciale, pentru ca-s facute cu mult drag de voi :) felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.