joi, 1 mai 2014

1 mai nemuncitoresc

        Imaginea asta împleteşte mai multe fantezii de-ale mele legate de zilele astea libere, chiar dacă niciodată nu am fost de 1 mai la mare, dar asta nu împiedică gândurile mele să zburde libere şi nestingherite spre orizonturi însorite.
        Din păcate, la noi vremea a fost destul de capricioasă. Astă-noapte a plouat, dimineaţă la fel, abia acum a ieşit soarele şi pe strada noastră.
        Fetele şi-au dorit tare mult să mergem cu cortul, dar pământul e încă ud şi rece, aşa că mai amânăm un pic ideea, deşi ne-ar fi plăcut şi nouă nu numai lor; dar ne adaptăm din mers...
       Zile frumoase să aveţi şi un weekend (prelungit) cât mai interesant!

4 comentarii:

  1. Eu nu am fost niciodata la mare de 1 mai...cred ca e frumos, sa stai in hanorac si sa bei cafeaua pe plaja, sa te plimbi si sa simti mirosul de mare. Dar am petrecut cu prieteni si bucurie la soare pe terasa unuia dintre noi. Zile insorite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fiti fericiti si sa va bucurati de feiacre moment petrecut impreuna ca si familie. Mie imi e foarte dor de familia mea si de prea scumpele noastre momente petrecute cu surorile si fratii mei :)
    Zile libere fericite sa aveti!!!
    Va pup cu drag pe voi toti!!! xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, imaginea in hanorac o am si eu legata de 1 mai la mare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Liuba,
    Sa fii si tu fericita, frumoasa mea, chiar daca esti departe de toti cei dragi tie.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.