marți, 20 mai 2014

Jurnalul unei femei simple



Pentru astăzi (data/ora) - 19 mai, destul de târziu, aproape spre 20, dar am emoţii şi încă nu mă dau dusă la somn.
 Afară ... e plăcut.
 Mă gândesc ... la o mulţime de lucruri. În sfârşit, după toată chimioterapia, a venit şi momentul operaţiei. Dacă totul merge bine, mâine mă voi interna şi tot mâine mă voi opera. Am o mulţime de emoţii şi de gânduri, recunosc, dar doar emoţii, nu îmi este teamă.
 Invăţ ... cum să fac faţă situaţiei şi cum să nu mă las dusă de val. Iau fiecare lucru aşa cum vine, rând pe rând, încerc să nu mă gândesc prea departe. Prima dată sper să fie bine operaţia, apoi mă voi concentra pe recuperare.
 Sunt recunoscătoare pentru ...  că mereu mi se întâmplă şi lucruri bune, deşi la început am fost destul de sceptică...
 Vreau ... să treacă totul cât mai repede şi cât mai bine, să mă refac şi să mă întorc sănătoasă acasă la fete.
 Ce mai mesteresc ...  nimic, doar mi-am pregătit bagajul.
 Ascult ... respiraţia fetelor care dorm
 În casa ... e linişte.
În viitorul apropiat... probabil nu voi putea scrie o vreme aici, pentru că nu îmi voi putea mişca mâna dreaptă, dar mă voi strădui să mai dau câte un semn de viaţă.
 Aici este o imagine de la balul de sâmbătă la care am fost cu soţul şi cu Paula, fotografia surpizând şi muşcate la fereastră, aşa cum îmi place mie. Pentru amândouă a fost primul bal de acest fel.


 

O săptămână cât mai bună să avem cu toţii!

17 comentarii:

  1. Sa te ajute Dumnezeu sa te refaci cat mai repede:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana Schiopu20 mai 2014 la 08:21

    Cu incredere si Doamne Ajuta sa treci usor si peste acest hop. Esti o luptatoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta, sa treci cu bine de operatie si sa fie recuperarea usoara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa treci cu bine de operatie si sa fie recuperarea usoara!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta! Sa treci cu bine peste toate!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa putere si multa bafta, Loradana. Sper sa fie totul OK. Recuperare usoara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa te ajute Dumnezeu si sa te ocroteasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sf Luca al Crimeii chirurg fara de arginti sa iti fie de ajutor! Si Maica Domnului sa te ajute sa ajungi sanatoasa in sinul failiei draga noastra!

    RăspundețiȘtergere
  9. Totul o sa mearga spre bine!!!!Doamne ajuta!!!
    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  10. In orice caz ,stiu ca esti bine,stiu ca va fi bine,stiu ca acum gandesti bine,totul va fi bine si binele asta va ramane in mintea mea , atunci cand vom sta de vorba ...( bine) si te voi invidia (in secret , claaaar) pentru puterea si curajul tau.Ceea ce nu ne doboara , ne intareste!!! Am constatat-o si pe propria piele si stiu ca e un adevar. Suntem tari si vom fi si mai si...Pentru ca nu oricine poate!!!! Te pup Anca Loredana si de-abia astept sa ne vedem! Sa-mi spui cat ti-a fost de frica ....si cum ai fost acolo singura si ....tare ....si curajoasa....Toata stima.

    RăspundețiȘtergere
  11. MULTA MULTA SANATATE SI INCREDERE IN DUMNEZEU !
    DOAMNE AJUTA !
    RODICA

    RăspundețiȘtergere
  12. Mult succes cu operatia si multa incredere in Dumnezeu. Pe langa ajutorul divin, medicina a avansat mult, iar la noi inca mai sunt medici buni.
    Ai incredere, va fi bine.
    Esti atat de motivata sa lupti!
    Iti doresc forta si multa, multa sanatate.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  13. OFF..., uite ca-mi fac griji ca nu ai mai scris nimic dar nu-i nimic eu intru si maine , odihnestete ..........si nu uita cel mai important lucru NU ESTI SINGURA
    rodica

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper ca totul este bine!
    Te imbratisez cu drag si astept vesti cu nerabdare! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Fetita esti bine? Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Sper ca ai trecut cu bine peste operatie si deja esti in recuperare. Fii tare si optimista ! gandurile mele bune merg spre tine ! O imbratisare....

    RăspundețiȘtergere
  17. sper ca totul a decurs bine!Nu pot sa-mi imaginez altfel,caci ai multe de daruit si cred ca Maica Domnului vrea sa te bucuri multi ani de aici inainte de familia ta frumoasa!Doamne ajuta, insanatosire grabnica si sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.