vineri, 9 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora) - 9 mai, vineri după amiaza. Ziua Europei, Ziua Independenţei de Stat a României şi Victoria Coaliţiei Naţiunilor Unite în cel de-al Doilea Război Mondial
 Afară ... e soare, frumos şi plăcut. Vreme numai bună de ieşit şi hoinărit.
 Mă gândesc ...că scriu tot mai rar pe blog, deşi iubesc acest lucru şi îmi place mult să mă relaxez aici, dar nu ştiu cum se face că tot din luni în vineri scriu.
 Invăţ ... că fiecare zi ne poate aduce ce nu ni se întâmplă altădată într-un an întreg..
 Sunt recunoscătoare pentru ...  că a fost o săptămână uşoară, în care multe lucruri s-au aranjat de la sine, cum probabil nu aş fi reuşit singură să le fac!
 Din bucătărie ... nimic spectaculos deocamdată. Am pus la dezgheţat un iepuraş, că vreau să fac o mâncărică rece cu ceapă.
 Cu ce sunt îmbrăcată ... în rochiţă neagră cu puţin mov :).
 Citesc ... o carte nouă.
 Vreau ... să avem zile frumoase, un weekend cât mai plăcut cu putinţă.
 Ce mai mesteresc ... eu nimic, doar soţul.
 Ascult ... radioul.
 În casa ... tocmai am făcut puţină ordine.
 Unul dintre lucrurile mele preferate ...  să gătesc pentru cei dragi.

 Aici este o imagine caldă şi domestică pe care m-am gândit să o împărtășesc, cu muşcate la fereastră, aşa cum îmi place mie:
Mai participă la acest proiect:
şi Niko
Un sfârşit de săptămână cât mai agreabil să aveţi!

6 comentarii:

  1. Muscatele sunt frumusele, dar cescuta este grozava!!!
    Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana sper sa ai un week-end minunat, plin de soare si bucurie. Pentru noi ziua independentei a insemnat:D inchiderea bulevardului independentei (principalul din Iasi), cam nasol... Imi place mult imaginea, am fost si mi-am cumparat niste petunii pentru fereastra de la bucatarie, desi imi plac mult muscatele am cam dat gres cu ele (le cad florile si mor)... Eu iepure mancam des la bunica mea (ca aveam iepuri) il facea in tava la soba incet incet ca devenea carnea lipicioasa doar cu apa, ulei, sare, piper si cimbruuuuu mult mult cimbru, era minunat. Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la mine e din ce in ce mai greu cu scrisul pe blog, nu stiu de ce. Imi tot promit ca ma mobilizez si nu prea reusesc.
    Zile senine cu soare si veselie va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, si eu am dat gres cu cateva muscate, ca le+am taiat peste iarna, cum am auzit, desi nu mai facusem asta si le-am pus in beci. doar una insa a rezistat si a dat crengute primavara. Acum mi-am cumparat altele noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuliana, la tine nu se vede, crede+ma, nu se vede :) Tu esti tot timpul printre noi cu tot felul de articole care de care mai incitante.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.