luni, 5 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora) - luni dimineaţă, plouă şi e urât; o vreme din aia de să nu dai afară din casă nici măcar un câine.
 Afară ... e frig. Ştiu asta deşi am ieşit doar să închid poarta, deocamdată; dar imediat mă pregătesc să merg la lucru.
 Mă gândesc ...că mă aşteaptă o săptămână plină. Oricum, după atâta huzur cu zilele astea libere, mă consolez cu gândul că pentru toată lumea vin zile pline.
 Invăţ ... că fiecare zi ne poate aduce ce nu ni se întâmplă altădată într-un an întreg..
 Sunt recunoscătoare pentru ...  bucuria fetelor mele şi răbdarea soţului!
 Din bucătărie ... pentru fete gătesc separat, pentru mine tot felul de bunătăţi la regim. Zilele astea le-am făcut mere la cuptor, plăcintă cu brânzică, gogoşi în tot felul de forme după preferinţele lor de moment şi o prăjitură grecească după reţeta Laurei Sava; bineînţeles, toate din categoria deserturi, că la categoria fel principal grătarul a fost vedeta incontestabilă.
 Cu ce sunt îmbrăcată ... încă în pijamale.
 Citesc ... câteva cărţi bune, despre care sper să apuc să povestesc într'o zi.
 Vreau ... să am zile liniştite, în care să pot face alegerile cele mai potrivite pentru mine şi familia mea..
 Ce mai mesteresc ... Paula îşi.pregăteşte o pinata. Speră să îi iasă. Evident, noi o încurajăm.
 Ascult ... radioul.
 În casa ... abia a plecat mezina la grădiniţă, cea mare încă e şi ea în pijamale.
 Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mă bucur de zilele însorite şi să dorm în cort.

 Aici este o imagine caldă şi domestică pe care m-am gândit să o împărtășesc, cu un pat, dacă tot am vorbit până acum despre pijamele:
Mai participă la acest proiect:
O săptămână uşoară şi frumoasă să aveţi!

5 comentarii:

  1. Am lipsit cam multă vreme şi vroiam să-ţi spun bine te-am regăsit! Mă bucur să vă găsesc bine. În cort am dormit doar în două sejururi în viaţă, dar aş mai încerca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cortul in concediu are farmecul lui incontestabil...
    Imi place patul ce imbie la citit dupa parerea si cheful meu de acum...

    Sa ai o saptamana frumoasa si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahh, cate vacante la cort am facut in copilarie! E minunat, te inteleg perfect :)
    O saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana, cred ca pana la urma imi voi invinge frica si voi dormi in cort:)). Imaginea este feerica, sa ai semineu in dormitor (asa vom avea cand vom fi bogate). O saptamana plina de soare si veselie iti doresc, ca usoara putin probabil sa fie dupa atatea libere:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da, cu siguranta asa vom avea cand vom fi bogate :)))))

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.