vineri, 13 noiembrie 2015

Cuvântul anului viitor

             Am vazut la o fată tare dragă mie, la  Anca , un joculet, asa ca am intrat in horă...
             Eu sunt fanul cuvintelor care definesc un an, nici unul trecut, nici unul ce va să vină.
             Dar...

            Acest cuvânt te va ghida pe tot parcursul anului 2016! Te va sprijini în grijile de zi cu zi și situațiile care pot părea fără speranță. Acest cuvânt îți va arăta mereu șansele și perspectivele în situații dificile, astfel încât să nu trebuiască să-ți faci griji. A fost selectat special pentru tine, primește-l!
           Aşadar: devin înţeleaptă!
          Of! Până şi calculatorul ştie că îmbătrânesc...

4 comentarii:

  1. Ei lasa ca imbatranim noi,dar sufletul ne poate ramane tanar mereu,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, Carmen draga mea, sufletul ramane vesnic tanar si ferice :)

      Ștergere
  2. Intersant cuvant. Mie mi/a iesit Schimbare. Sper sa nu mai schimb nimic, ca abia am schimbat locul de munca, casa si masina.
    Monica.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.