marți, 24 noiembrie 2015

Din marea lume a internetului

Prietena mea, şi soră de suflet, Ştefania, tocmai a pus pe net un joculet din multele care se gasesc berechet pe net si care, uneori, ne fac să ne cheltuim din preţiosul timp, doar aşa, ca sa avem apoi de ce ne jelui că suntem veci ocupaţi.
Jocul zice aşa:
Citatul găsit de mine în Poveşti nemuritoare:
"- Bine-ai venit, Făt-Frumos! zise împăratul, am auzit de tine, da' de văzut nu te-am văzut."

Acum, care e calitatea, vă las pe voi a o ghici.
:)



4 comentarii:

  1. Sa incep eu, asadar!
    ,,Ele se transforma dintr-un ideal de feminitate într-o femeie oarecare și pentru că aceasta nu a răspuns așteptărilor lui Ștefan, <>"
    Stefania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idealul de feminitatea si femeia oarecare nu prea merg mana in mana, vezi ce faci! :))))

      Ștergere
    2. Cica asa stau treburile pe la Stefan Gheorghidiu, conform unei carti ratacite prin zona. Eu stiu ca nu-s femeia ideala, dar ma straduiesc. :))))

      Ștergere
    3. Stiu ca te straduiesti si chiar iti iese. :)

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.