marți, 24 noiembrie 2015

Reclame de Craciun

Mai sunt cateva zile de toamna, dar pentru mine, de vreme ce am intrat în postul Crăciunului, numărătoarea inversă a început. Deja simt atmosfera care pluteşte în aer.
Am găsit câteva reclame absolut superbe. Pe unele ştiu că le-aţi văzut, că sunt virale pe internet, altele merită văzute şi, mai ales, ascultate.  Au nişte melodii care merg direct la suflet. Sunt senzaţionale.

John Lewis Christmas Advert 2011

 John Lewis Christmas Advert 2012 - The Journey


John Lewis Christmas Advert 2013 - The Bear & The Hare 
John Lewis Christmas Advert 2014 - #MontyThePenguin

John Lewis Christmas Advert 2015 - #ManOnTheMoon 

 Sainsbury’s OFFICIAL Christmas Advert 2015 – Mog’s Christmas Calamity 
 
 Tesco - White Christmas (1984, UK) 
Să-mi spuneţi care v-a plăcut în mod deosebit!

2 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.