duminică, 1 noiembrie 2015

Vacanta de noiembrie.

A venit si noiembrie... A venit cu mai multe lacrimi decât de obicei, cu multă tristeţe şi amărăciune, cu durere şi traume, cu doliu naţional, dar a venit...

Pentru copiii mici, neştiutori încă de durerile lumii mari,  noiembrie a adus vacanţa.

- Mi-e nu-mi place vacanta, spune mezina, de la înălţimea înţelepciunii tuturor celor 5 ani împliniţi.
- De ce, draga mea, nu-ţi place vacanţa?
- Pentru că se termină...

Şi totuşi, mâine abia începe.
Vacanţă plăcută celor mici şi norocoşi!
Putere multă pentru cei mari şi încercaţi de viaţă!

7 comentarii:

  1. Nici mezinei mele nu-i place vacanta asta pentru ca a crescut și nu mai beneficiază de ea. Chiar asa, ce-i cu discriminarea asta?
    Vacanță plăcută și liniștită sa aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau vacanta, chiar vreau, dar nu toti o avem, doar cei mici ca ei au nevoie de mai multa odihna.

      Ștergere
  2. Vacanta placuta tuturor copilasilor! Noi suntem in primul an in care nu o mai avem, de... Si ma uitam ca inca nu au cate o nota pe la fiecare materie, astfel incat ne asteapta o perioada mai grea. Apoi vor fi primele teze... Foc de dragut rationamentul mezinei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta multa la examene si la teze. Si eu m/am tot uitat zilele astea sa nu am elev fara nota, iar unii au deja si cate 3.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place vacanta asta,am acumulat atata oboseala!Azi am stat in pijamale pana tarziu,nu am mai facut asta de ceva vreme.Ce predai Loredana?

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.