vineri, 27 noiembrie 2015

~Jurnalul unei femei simple~

  Astăzi... 27 noiembrie, 2015.
Afară ... este o zi rece de toamnă, ultima vineri din această toamnă! Ieri vremea era de iarnă, dar acum zăpada a dispărut cu desăvârşire şi e din nou toamnă.
Mă gândesc ... tot la factorul vreme. Trece mult prea repede. Deja se fac coroniţele de advent şi pregătirile pentru serbare.
  Din locurile de unde învăţăm ... de peste tot.
Sunt recunoscătoare pentru că...  am avut zile liniştite, cu oameni calmi şi înţelegători.

Din bucătărie... salată de vinete, dovleac, multe pere, mere, gutui în  compot, fructe de sezon.
Cu ce sunt îmbrăcată...  o rochiţă gri.

Citesc... Familia Ortodoxă, cartea care reuneşte primele şase numere ale revistei din anul acesta.
Ceea ce astept (sper) ... să ne iasă toate micile planuri aşa cum vrem, să ne bucurăm de weekend-ul acesta lung, să ne odihnim.

Ce mai meşteresc... nu multe, mici reparaţii.   
Ascult... cum se joacă fetele. Paula îi explica Georgiei ce înseamna a regenera.
  În casă... e un moment de linişte.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... e să privesc cum ninge, dar de după perdea, dacă se poate.
  Zilele trecute... au fost cu mici bucurii, şedinţe, recital de violoncel, producţie, pacheţel primit de la naşa.
  Serile trecute... le-am petrecut frumos. În fiecare seară am citit poveşti.
  Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu ne-am făcut. Nu mergem nicăieri din oraş, stăm pe lângă căsuţă.

Aici e o imagine  pe care doresc să  o împărtășesc:
deşi la noi încă nu a nins aşa, ce s-a depus ieri, a dispărut azi ca prin minune.                    
Mai multe despre ale noastre preocupări puteţi citi pe un tărâm cu vise si visuri.

Mai participă la acest proiect al jurnalului:
O weekend plăcut şi relaxant să aveţi!

6 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.