miercuri, 16 noiembrie 2011

Aventuri spitalicești

Totul a început cu Georgia. Luni noaptea, i s-a făcut un pic rău și a vomat. Nimic foarte grav, s-a liniștit imediat și a dormit buștean întreaga noapte.
Marți dimineață când am trezit-o pe Paula a zis că o doare un pic stomăcelul. M-am gândit că poate au mâncat amândouă ceva ce nu le-a convenit, așa că i-am dat ceva de durere și am trimis-o la grădiniță, de unde mi-a adus-o tati acasă la amiază, că a zis doamna asistentă să venim după ea că e bolnăvioară. Când a ajuns acasă i-am dat un metoclopramid si ceva pentru durere, a mâncat și apoi a fost bine toată după amiaza.
Seara s-a plâns iar că o doare burtica și în câteva minute i-a urcat febra de la 38.2 la 39.5, timp în care, între două schimburi de termometre îi pusesem și un supozitor de novocalmin, care în alte situații funcționează miraculos la noi când e vorba de temperatură.
Am lasat-o pe Georgia adormită în casă cu fetița vecinilor și am plecat la urgență. După mai bine de o oră petrecută prin diferite secții, după o ecografie și mai multe palpări ni s-a pus diagnosticul de colică apendiculară. Ne-a internat-o scurt și fără comentarii. (Mă rog, aici ar fi ceva comentarii, deoarece când am aflat că ne-o internează, că doctorul a zis că o mai ține până dimineața să vadă cum evoluează, dar că e colică apendiculară și că va fi operată la prima oră, am îndrăznit să întreb și eu ceva ca o mamă îngrijorată, moment în care doctorul a și părăsit încăperea, chipurile foarte ofensat de neîncrederea noastră. Dar eu, care mi-am dat seama de foarte multe ori că medicilor de la noi nu le lipsesc calitățile profesionale, din fericire, ci doar un pic mai multă omenie, nu m-am supărat.)
Tati a rămas cu ea, iar eu m-am grăbit să ajung din nou în fața urgențelor și să o aștept pe Georgia, care venea cu vecinii, deoarece și ea făcuse, probabil din simpatie cu surioara mai mare, o frumoasă temperatură de 38.9.
Georgia a fost bine până la urmă și, grație unei doamne doctor extraordinare de la UPU, pe la miezul nopții eram acasă.
Dimineață Paulei i s-a spus că va fi operată, să nu mănânce nimic și nici să bea apă.
Soțul s-a revoltat un pic, cum o operează așa fără alte investigații. Până la urmă, aproape de amiază i-au făcut un ecograf și au spus că este ceva inflamat, încă nu știau precis ce, dar nu apendicele.
Într-un final ni s-a spus că e posibil să fie o infecție urinară și că nu mai este caz de chirurgie, prin urmare trebuie să fie externată de acolo și să o internăm pentru alte investigații la pediatrie 2 sau 3, după cum optăm noi.
Dar, cică în spitalele de la noi, nu te poți interna în alt spital decât după 48 de ore după o externare. Așa că vom aduce fetița acasă, fără să știm precis ce are și ne vom ruga ca până vineri după amiaza, când avem dreptul legal de a o interna din nou, să nu pățească nimic.
Trăim în România și-i destul!
Sănătate să aveți!

34 de comentarii:

  1. Loredana, sanatate multa, multa va dorim! Ne gandim la voi, sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum doamne-iarta-ma nu ai voie sa te internezi la alt spital? Ce aberatie mai e si asta? In cazul asta spitalul in care ati fost trebuia sa va duca la celalalt spital, considerand ca acest caz nu este pentru ei ci pentru alt spital. Cu Iulia asa au facut si au dus-o cu salvarea la alt spital, dar nu ne-a dat-o acasa. Asadar nu v-a lamurit ce are Paula. Sper sa fiti OK si sa nu fie nevoie de vreo operatie. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, e de-a plansul, de-a dreptul!
    Sanatate multa Paulei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uff...sanatate multa fetelor si tie rabdare si putere! sper sa nu fie nevoie de nicio operatie. Doamne ajuta sa se faca bine repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa sanatate! Imi pare tare rau pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ce aberatii,cum sa nu ai voie sa o internezi? Mai, cat mai rezistam in tara asta asa ? e strigator la cer! Multa sanatate, dragele mele, eu care sunt adult si mi e asa de rau imi pot imagina ce e pe copil,si mai ales pe voi parintii! Domnul sa va aiba in Paza Lui si sa dea sanatate fetitelor sa scapati cat mai usor si mai repede de dr si doctorii
    Te imbratisez Loredana draga si iti sunt alaturi chiar daca doar virtual

    RăspundețiȘtergere
  7. Loredana draga, le doresc multa, multa sanatate fetitelor tale. Sa se insanatoseasca cat mai repede si sa nu fie nevoie de o noua internare pentru Paula.
    Dumnezeu sa va ajute sa treceti cu bine peste aceasta incercare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma rog si eu pentru amandoua, in special pentru Paula!

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia acum am citit. of ofof prin cate tragi. Si eu ma sperii cand aud de internari si restul.. am experienta spitalelor din tara din pacate....
    Sa va ajute Maica Domnului sa se faca bine fetele. Acatistul Sf. Efraim cel Nou.. din Nea Makri e folositor....
    Putere si rabdare.
    Te imbratisez cu mult drag,

    RăspundețiȘtergere
  10. of, sanatate, fruntea sus, va fi bine, ai sa vezi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Off Doamne,bietii de voi...ma rog sa fie fetitele bine si sa scapati in pace. Multa sanatate! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Va doresc multa putere si sanatate!
    Sa treceti cu bine peste toate :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sănătate multă Paulei, îmi pare rău că aţi trecut prin aşa emotii!
    Doamne ajută să fie totul bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multa sanatate fetelor! Nu asculta aberatiile alora, sigur trebuie sa aveti un medic bun cu cabinet, daca nu ati facut- deja sa mergeti acum, nu poate fi ceva atat de grav incat sa nu poata fi tratata in ambulator de un medic bun! Poate a fost doar o enterocolita sau ceva de genul! Sa dea Domnul sa fie bine Paula!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sanatate multa fetelor si Doamne Ajuta! Gandeste pozitiv ! Ceea ce te innebuneste cel mai rau sunt spitalele din Romania....

    RăspundețiȘtergere
  16. Of, Doamne ... :((( Sanatate multa, sper din toata inima sa fie ceva usor de depasit! Toate gandurile bune si multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumim tare mult pentru toate urarile si incurajarile primite!
    Momentan sunt bine amandoua.
    Nu stiu daca o vom mai interna deocamdata, sper sa nu fie cazul. Mergem la medicul de familie si ii facem toate analizele si investigatiile la o clinica. Ne rugam si noi de sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sanatate multa,Loredana!!!Indrept toate gandurile bune catre voi!Te asteptam cu vesti bune!

    RăspundețiȘtergere
  19. am ramas fara cuvinte...sanatate multa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne, m-am crucit ! Cum sa opereze copilul fara sa aiba de fapt apendicita?Mai, e groaznic ce se intampla!Si da, ca parinte, dupa cate auzi in sistemul sanitar romanesc, e si firesc sa te indoiesti de medici si mai ales de diagnosticele lor aiuristice.
    Nu cumva au o enteroviroza fetitele?Asta e cu varsaturi si febra mare.Eu imi permit sa te sfatuiesc sa nu o duci doa la un singur medic, cere mai multe opinii pana te lamuresc ce are.
    Multa sanatate, Dumnezeu sa va aiba in paza lui si numai de bine sa auzim ! va pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  22. Iulia, multumesc tare mult.
    Comentariul tau l-am sters, sper ca nu te superi, dar m-am gandit ca nu-ti doresti sa ramana public nr tau de telefon.

    RăspundețiȘtergere
  23. Of prin ce ati trecut, dar din pacate asta este sistemul sanitar din Romania, cred ca fiecare parinte a avut o aventura de genul asta. Sanatate multa va doresc

    RăspundețiȘtergere
  24. Una calda, una rece...Inca o data ni se confirma faptul ca nu putem sti niciodata ce ne rezerva viata...Ca sa nu fiu gresit inteleasa, cu cateva minute in urma ma distram la postarea cu reclama buna ( http://ingerica.blogspot.com/2011/11/o-reclama-buna.html ), iar acum ma intristez de ceea ce citesc aici.
    Loredana, va tin pumnii; sa va faceti bine, sa treceti cu optimism peste toate piedicile "sistemului" si in ciuda acestor, sa va vedem iar sanatoase si cu zambetul pe buze!
    Va imbatisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cum se mai simte Paula?

    Multa sanatate, sper sa fie bine si sa se insanatoseasca grabnic micuta.

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  26. Sper sa aflam vesti bune cat de curand. Pupam bolnavioarele :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Loredana, multumesc mult.
    Astept si eu vesti bune despre voi...
    Sa va fereasca Domnul de orice rau!

    RăspundețiȘtergere
  28. Multa sanatate Paulei! Sa speram ca totul o sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. sanatate multa, tinem pumnii sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sper ca e bine micuta frumoasa! Asteptam vesti bune cat de curand! Multa multa sanatate si sa dea Domnul sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  31. De tot "plansul" dar asta ne este tara de CACAT>

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.