duminică, 6 noiembrie 2011

Fetele mamei harnice

Am scăpat de griji. De acu are cine să mă ajute...

De când a aflat că vom avea două fetițe, soțul meu are în minte o imagine idilică, în care vine el de la serviciu și găsește casa mirosind a tot felul de miresme încântătoare venind dinspre bucătărie, iar fetele lui îl servesc și-l răsfață ca pe un conte cu tot felul de bunătăți făcute de ele.
Evident, toată povestea asta e un motiv bun de glume în familie, deoarece el este cel care momentan muncește și trebăluiește în urma lor. Dar visele sunt gratuite...
Se pare totuși că imaginea lui începe să prindă contur și nu mai pare chiar atât de îndepărtată și de fantezistă.



Fetele mamei harnice au facut ieri gogoși, preferatele tatei.
Vă invităm la o porție!

12 comentarii:

  1. multam fain,eu vin cu drag ,mi-era pofta de niste gogosi da' mi- e lene sa fac,asa ca vin sa ma serveasca fetele tale frumoase si harnice! Pupici pe obrajori de strengarite dragi si frumoase :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru tine, facem oricand o portie proaspata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le tina bunul obicei, ca tare bine le sta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana ce fete frumoase ai! Si harnice...sunt adorabile! Sa te bucure cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mari s-au facut.. scumpe foc. Cred ca Georgia e super incantata sa ajute... iar Paula se vede ca e stapana pe situatie.
    Seamana mult cu fetle mele:)
    Mi-ati facut pofta si pupici micilor gospodine :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ajutoare de nadejde ai! Nici n-o sa-ti dai seama cand apar ele cu gogosile gata facute, fara niciun ajutor din partea ta ;) numai bune de servit pe tati si mami. Sa te bucuri de ele in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos. Iar ele sunt foarte incantate. Nici o grija ca o sa vina si vremea in care chiar te vor ajuta. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt niste dragalase, sa-ti traiasca, sa va bucurati de ele!
    Am si eu o fetita de-o seama cu cea mare a ta... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur pentru tine:)
    multumesc de vizita. te mai astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  10. O, ce frumoase sunt! O sa iau exemplu si pentur fetele mele care prefera sa manance decat sa gateasca :O)

    Te citesc cu drag, cu fetele tale frumoase!

    Raluca

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.