joi, 3 noiembrie 2011

lupișorul... lupișoara...

Paula: Mami, vino repede să vezi un lupișor!
Eu l-am aranjat!
Când l-am văzut pe lupișor nu m-a răbdat inima să nu vi-l arăt și vouă.
Așa că, doamnelor și domnilor, vă prezentăm lupișorul... lupișoara noastră:


Costumul îl avem de mai mult timp, de pe vremea când Paula trecea prin perioada Scufița roșie. Avea un poncho roșu cu glugă (proaspăt intrat in zestrea mezinei) și acest costumaș pe care l-am cumpărat de la Metro cu un preț simbolic, vreo 3 lei, era la reducere că îi lipsește partea de jos.

12 comentarii:

  1. Cu asa lupusor sa tot fii Scufita Rosie si sa te intalnesti in padure. Ioi. cat ii de dulce!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpi.!.... Ai fete mari de acum. Sanatoase sa fiti toate trei si tati... normal..
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare dragut lupusorul vostru!:)
    De unde ziceati ca l-ati cumparat de la Metro?
    Pai la Metro se gaseste asemenea lupusor?!:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai blana lupului se găsește de vânzare, năravul ba.

    RăspundețiȘtergere
  5. asa lupsor, mai rar! niste dulci fetele tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. E fenomenala! Are o mutrisoara tare ghidusa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Loredana multumesc pentru comentarii(pe blog la mine am o problema si nu pot raspunde la comentarii:( )
    Ai doua fetite frumoase cu ochii superbi,sa fie sanatoase si sa va aduca numai bucurii...
    Frumos Lupusorul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne place lupsorul...Il pupam dulce.

    Stefi

    RăspundețiȘtergere
  9. ce-mi place! O mananc eu pe lupisoara aceasta frumoase :))De drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce lupisor dragut!!! E o scumpa si pare mereu dispusa sa va faca surpirize din astea hihi... ce veselie trebuie sa fie la voi!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.