luni, 7 mai 2012

O melodie frumoasa



O saptamana frumoasa sa aveti!

4 comentarii:

  1. Nice!
    Sunt sigura ca vetia vea si voi o saptamana ffff frumoasa. O data in viata faci 7 anisori :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai aven cateva zile pana atunci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai facut mare bucurie cu melodia asta! De la tata am mostenit marea dragoste pentru muzica portugheza (in mod special pentru fado), iar limba, care pe multi ii zgarie pe creier, pentru mine e dulce si ma unge direct pe suflet :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur, Dana. Si mie imi place mult.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.