duminică, 13 mai 2012

Petrecerea de la 7 ani !

       Ieri am sărbătorit-o alături de prieteni pe Paula, frumoasa noastră de 7 ani. O petrecere grozavă, fără modestie!
       Am pregătit masa festivă și am așteptat musafirii.
       Cele mai mari emoții le-a avut la sosirea primului invitat.
       Când am făcut lista de invitați ne-am gândit la prietenii apropiați și nu am ținut seama de raportul dintre fetițe și băieți, așa că predominanți au fost băieții. Mai precis 6 fetițe și 10 băieți. Prietenele mele au râs de mine, spunând că am avut un scop secret, acela de a-mi selecta pețitori pentru fete. Ei na, am și avut de unde, ca erau toți aleși "pe sprânceană". Adevărul e că mai multe prietene au fost domnișoare de onoare la alte evenimente.
        Și mica noastră domnișoară a avut partener de joacă.
       Tortul a fost așteptat cu nerăbdare ca la orice petrecere de copii. Un tort cu multă ciocolată, simplu, făcut de noi pentru ea.
       Și cu lumânări "magice", care s-au aprins de atâtea ori încât a putut să-și pună mai multe dorințe și să sufle în ele până s-au mutat literele de pe tort.
       Dar nu tortul a fost surpriza cea mare a petrecerii. Vedeta a fost o piñata realizată de tati, după un celebru personaj din Viva piñata.
       Vrea cineva să spargă o piñata?
       Pe rând toți și-au încercat norocul într-o veselie de neegalat.
       La sfârșit și-au făcut poze cu trofeul, deși adevărata recompensă au fost dulciurile găsite înăuntru.
       La toți vă trimitem câte o felie dulce-dulce de tort!

21 de comentarii:

  1. Superrrrrrrrrrrrr petrecere....! Aveti o printesa acolo. Daca a fost Alba ca zapada.... normal ca trebuia sa aibe si 7 pitici .. "cavaleri".
    La Multi Ani! inca o data......
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim, multumim, frumoasa petrecere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carol, a fost si Alba ca Zapada, a avut mai multe tinute, ca orice printesa, de altfel.

    Roxana, cu placere. Mi-ar placea sa va am oaspeti cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos , importanta e distractia si a fost !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-au dat lacrimile...ce frumos a fost la petrecerea ei! ce mare e frumoasa ta printesa... La multi ani pentru cei 7 ani de-acasa! a fost minunat gestul lui tati cu pinata. si ce tort apetisant ne-ai oferit! Multumim! Sa dea Dumnezeu sa fie mereu asa vesela si lipsita de griji ca acum, la 7 ani! sanatate si fericire tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. superb totul!!!! La Multi Ani! inca o data... Sa va traiasca printesele !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu intarziere, dar din inima: multi ani inainte, minunati, fericiti, binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana, distractia chiar nu a lipsit, crede-ma!

    Miutza, multumim mult, fata frumoasa!

    Adelina, multumim mult pentru urare!

    Alina, niciodata nu e prea tarziu, mai ales pentru ganduri si vorbe frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani frumoasei Alba-ca-Zapada! Ce bine ca trecerea spre o noua etapa de varsta a fost marcata de o petrecere grozava :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim, Dana. Da, de acum avem fata mare :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani printesa frumoasa! Sa ai parte numai de zile bune si de zambete sincere!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani iubita mica! Sa ai o viata frumoasa si lunga, sa te bucuri de parinti, surioara, bunici, prieteni si sa ai parte de iubire!
    Loredana, Paula este nascuta de ziua mea! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristina, asa sa fie!

    Marilena, La multi ani din partea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa si petrecerea si sarbatorita!Sa fie sanatoasa si voioasa!La multi ani!...cu intarziere.
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos. Stiu ca sunt cuvinte putine dar.. le inlocuiesc cu.. superb.
    ce sa mai zic in plus? ca ma satur doar uitandu-ma la poze?
    sau ca nu ma satur? ci sunt curioasa? si bucuroasa? de bucuria voastra?
    ca va trimit multe binecuvantari?
    sa aveti parte de ele si de tot ce a prigatit Dumnezeu ptr voi.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani! Superba petrecerea, superba si varsta dar mai superba e fata... Si faptul ca sunt inconjurate (ambele printese) de atat dragoste si bucurie e minunat. Sa va tina Dumnezeu bucurosi pana la adanci batranete....

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa creasca mare si sanatoasa, si sa fie bucurie si sprijin mamei in toate!Sa va traiasca si sa va bucurati de frumoasele voastre multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani si Domnul sa ii daruiasca o inima plina de bucurie si multumire!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult, fetelor,
    Imi place tare mult de voi. Parca sunteti ursitoare si va intreceti in urari care de care mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  20. La Multi Ani pentru mica printesa !!! ( mai bine mai tirziu ... ) Fericire si noroc in viata !!!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.