miercuri, 2 mai 2012

primăvara-vara noastră

După un Paște în care am avut, acolo pe unde ne-au purtat pașii, ploaie multă, puțină zăpadă și ghiocei frumoși, a venit peste noi și mult-așteptata vreme bună. Așa că a început distracția... Am auzit cucul cântând... ne-am făcut primele julituri pe genuncheii noștri perfecți (până acum)... ne-am jucat și alergat cât am putut. În ultima săptămână am apucat chiar să profităm de soarele de la munte și ne-am bronzat frumos pe spate ( că doar lucram în grădină, să nu vă imaginați altceva). Nu am putut rata nici prima baie, din acest an, în râu. Cu toate că erau ultimele zile ale lui aprilie, apa a fost călduță și cheful de joacă mare.
Vă dorim să aveți ultima lună de primăvară, din anul acesta, memorabilă!

11 comentarii:

  1. asa sa fie! Si voua la fel,dragele mele! Va pup pe toate 3

    RăspundețiȘtergere
  2. O vara frumoasa si voua, ca primavara nu stiu unde a fost, dar parca n-a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase fete! Vreme frumoasa.
    Rețea perfecta pentru joaca..... Ne-ai făcut pofta de mare
    Mulțumim de urari
    Sa va bucurati si voi de toate câte ni le da Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai, ce distractie si la voi acolo!
    Numai veselie si minunatie transmiteti prin pozele astea.
    va tzuc.
    Pe toate 3
    :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana, si noi te pupam!

    Dana, cam iute, intr-adevar, a trecut primavara, dar ne bucuram si noi de tot ce ni se da. O vara frumoasa si tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carol, te asteptam la vara sa te joci alaturi de noi.

    Sakura, ma bucur ca te-am binedispus. Te pupam si noi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce balaceala. Nu era rece apa? Cred ca le-a placut tare fetelor sa se joace in apa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hristos a Inviat!

    Ce veselie este la voi! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim, si pasii sa va aduca si la tarmul marii, pentru ca fetele,sigur adora sa se balaceasca!
    Ar fi frumos, daca vei veni, sa avem o intalnire, si cu fetele pe care tu le stii de mai multa vreme, si sunt din Constanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, ar fi frumos, desi deocamdata nu am facut planurile de vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea,
    Am rasfoit cu mare bucurie paginile blogului tau! Le-am gasit tare interesante, emotionante, calde!
    O sa fiu cu ochii pe tine :) !
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.