miercuri, 26 august 2015

Ai grijă!

 Oriunde şi oricine-ai fi,
Nu te văita, ci te ȋnchină
Că-i poţi fura morţii o zi
Şi că te bucuri de lumină!...

Tu nu lăsa să-ţi zboare gândul
La vechi dureri care te-au ars!
Nu faci decât să-ţi scurtezi timpul
Şi zilele, câte-au rămas…

Că-i poţi fura morţii o clipă
Te bucură, că nu-i uşor!...
Ai grijă şi nu fă risipă
De vorbe grele, care dor!...

Când viaţa te-a lovit din plin
Să lupţi cinstit ȋn faţa sorţii!
Fii blând, nu semăna suspin,
C-aşa-i mai furi o clipă morţii!...

          Poezia asta superbă e scrisă de Sofia Vicoveanca, pe care astfel o putem descoperi şi altfel decât o ştiam.  Mie totdeauna mi-a plăcut de ea,  aşa că mă bucur şi de acestă faţă a ei.
            Iar poezia asta e cu dedicaţie pentru Gabriela. Ai grijă!

7 comentarii:

  1. De cum am inceput sa citesc am simtit mesajul ! As fi putut sa jur , ca-i scrisa pentru mine ! Iti multumesc tare mult !!!! O sa o scriu in jurnalul meu si o sa-mi dau toata silinta sa am grija ! ....Iti multumesc din suflet pentru prietenia ta sincera , suflet drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iubita!
      Si eu cand am inceput sa o citesc m/am gandit la tine si la mine, ca si eu sunt in aceeasi oala... Dar o sa vezi ca o sa apucam sa scriem aici si despre minunile pe care or sa ni le faca nepotii! :)

      Ștergere
    2. Asa sa ne ajute Dumnezeu ! Zile pline de multumire-ti doresc !

      Ștergere
  2. Minunata! O stiam... Si, da, bineinteles ca vei scrie si tu si Gabriela despre nepoti:)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.