sâmbătă, 29 august 2015

La 37

 Eu, cea nenăscută de ziua mea:

 "Am iertat greseli aproape de neiertat.
  Am incercat sa inlocuiesc oameni care erau de neinlocuit si sa-i uit pe cei care erau de neuitat. 
Am actionat din impuls, am fost dezamagit de oameni cand credeam ca asa ceva nu ar fi posibil. Dar si eu i-am dezamagit pe cei pe care ii iubesc. 
Am ras cand nu trebuia sa rad. Mi-am facut prieteni care acum imi sunt prieteni pe viata. 
Am tipat si am sarit in sus de bucurie.                                              
Am iubit si am fost iubit. Dar am fost si respins si am fost iubit fara sa iubesc la randul meu acea persoana. 
Am trait numai pentru dragoste si am jurat iubire eterna. 
Inima mea a fost franta de multe, multe ori! 
Am plans in timp ce ascultam muzica si ma uitam la fotografii vechi. 
Am sunat pe cineva doar ca sa-i aud vocea la celalalt capat al firului. 
M-am indragostit de un zambet. 
Uneori, am crezut ca mor de dorul cuiva. 
Alteori, mi-a fost foarte frica sa nu pierd pe cineva foarte special (ceea ce pana la urma s-a si intamplat). 
Dar am supravietuit! 
Si continui sa traiesc. 
Nu trec pur si simplu prin viata... ." Charlie Chaplin

25 de comentarii:

  1. La multi , multi ani cu SANATATE , multumire in suflet , bucurie in priviri , si IUBIRE CAT POATE CUPRINDE SUFLETUL TAU ! Sa-ti fie viata doar magie cu ingeri aproape ! La multi ani , SUFLET FRUMOS !! Pupici si imbratisari pline de iubire de la noi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, draga Gabriela! Din adancul sufletului!
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  2. La multi ani cu sanatate,alaturi de cei dragi tie! te imbratisez cu mult drag!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani draga mea fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!! Cu multa liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Ancuta! Cu sanatate si multa fericire.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, fata mea draga, frumoasa si buna! Sa fii sanatoasa, fericita si puternica cum ai fost intotdeauna! Sa te bucuri de zanele tale, de sotul tau bun si de fiecare clipa, zambet, imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Miha scumpa si draga!
      Foarte frumoasa urarea ta!

      Ștergere
  7. La multi ani cu sanatate suflet drag!Sa-ti dea Dumnezeu mereu motive de bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cu tot dragul, iti urez si eu cu intarziere! Bucurie, zi de zi, printre picaturi, asta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mamica frumoasa!!!! Mult mai tanara in poza decat anii!!!! La multi, multi, multi ani!!!!
    :) cu mult drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce mamica frumoasa!!!! Mult mai tanara in poza decat anii!!!! La multi, multi, multi ani!!!!
    :) cu mult drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani Mamica Frumoasa Si Unica!!! Domnul sa va ocroteasca pe toti si sa fii asa, puternica mereu! Cu drag, Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.