duminică, 16 august 2015

Parada din luna august

                 „Raza de soare care te încălzește pe tine nu-ți este împuținată dacă se mai încălzește la ea și vecinul tău.”  Alexandru Vlahuţă
               Am început cu acest minunat citat nu doar pentru că tocmai am încheiat  o perioadă ce a stat exclusiv sub semnul căldurii, ci pentru că am resimţit, dincolo de toate, căldura sufletelor voastre bune, joviale şi atât de atente unele la altele. Şi spun asta cu toată convingerea, că am văzut o paradă suficient de bogată, care a reuşit să-mi alunge scepticismul meu că vacanţa şi concediile ne vor zădărnici elanul. Dar pentru că nu s-a întâmplat asta, ci din contră, multe fete au fost harnice şi generoase, am să renunţ la vorbărie şi am să trec la parada proproiu-zisă.
             Aşadar, au trimis împărtăţit reţete delicioase şi îmbrăţişări voioase:
1. Alexandrina către  adresata Gabriela.
 Salată cu fasole, năut şi cuş-cuş
DSC02422
2. De La Maria către Cristina.

Filă de la mulţi ani pentru Virtual hug
3. Cerasela către Laurei Nechita Laura's Sweets
 Tarta cu crema de lamaie, ciocolata alba, ricotta si fructe de sezon

4. Cristina către Gabriela
 Prajitura cu morcovi si scortisoara

5. eu către Teodora  Catrinel si Anca
Jurnalul unei femei simple şi gazdă a îmbrăţişărilor virtuale

 

6. Elena către Angelica
 Dulceata de pepene galben cu migdale la provocarea Virtual Hug
7. Zina către Mihaela
Măsură în toate şi un fluture de catifea (pe care nu am putut nicicum să îl fac să-şi ia zborul de pe pagina unde poposise, dar îl puteţi voi admira acolo)
8. De la Lulu către Monica.
 Panna cotta cu pepene galben
 9. Laura către Claudia
Îngheţată cremoasă cu afine (din motive de securitate, cred, fotografia nu a vrut să vină cu mine, dar e la un lik distanţă şi, credeţi-mă pe cuvânt, merită link-ul)
10. De la Victoria către Monica.
Pachețele cu carne și ficăței de pasăre


 Pachețele cu carne și ficăței de pasăre
                De maine predau ştafeta unei alte doamne drăguţe şi mult mai harnice decât mine, Victoria, care vă aşteaptă şi ea cu mult interes bunătăţile pe care le aveti de dăruit din preaplinul inimii.
                Seară frumoasă!
              O săptămână buna să aveţi!


14 comentarii:

  1. Tare frumoasa si apetisanta parada ai gazduit aici, incep sa simt o foame acuta...
    Foarte harnice fetele si tin sa ii multumesc deosebit de mult Zinei, pentru prea frumoasele cuvinte pe care mi le-a adresat. Foarte harnice fetele, cum ai spus si tu, o tarta cu fructe de padure imi face insistent cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet pentru participare si pentru gazduire :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu farfuria cu prajituri cu morcov as sterpeli-o :) Tre' sa fac si eu o data ca am mancat doar de cumparat.
    Zile frumoase in continuare iti doresc (si mai putin calduroase daca se poate)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prajiturile cu morcov sunt delicioase, sa stii, Merita incercate si, evident, sterpelite :)

      Ștergere
  4. Tare frumoasa parada si surprinzator de multi participanti ceea ce dubleaza bucuria! Felicitari tuturor, gazda si participanti pentru ganduril si efort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost surprinsa de participare, draga Elena. dar ma bucur ca in sfarsit prinde amploare si este loc si de mai mult.

      Ștergere
  5. Frumoasa si apetisanta parada! multumim de gazduire!!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.