luni, 31 august 2015

Asa crestem noi, cei mici...

             Mezina.
            Are numai 5 ani şi-un pic. E compusă numai din zâmbet şi energie. Un mic boţ în mişcare.
            Marea ei realizare de vara asta e că-l spune pe r. L-a spus mai greu, mai târziu.
            E povestitoare mare. Toată ziua are câte ceva de povestit. E toată numai cuvinte.
            Acum mi se confesează. E supărată pe fetele mai mari, pe sora ei şi pe alte două fetiţe, o vecinuţă care se joacă mereu cu ea şi îi este parteneră de năzdrăvănii, o puştoaică mai mică decât ea şi o fetiţă venită în vizită din Italia. Au supărat-o şi a venit să-mi spună oful.
            Vorbeşte şi gesticulează şi se uită în ochii mei.
            Am vrut să le spun ceva, dar nu le-am mai spus. M-am gândit că nu o să le placă dacă le spun. Dacă nu le place şi se întristează?  Nu am vrut să fie triste şi de aceea nu am mai vorbit. Doar m-am gândit. Nu le-am mai spus. Să nu se supere!
           Creşte puiul mamei! Ştie deja că poţi răni  pe cineva cu un cuvânt. Ştie şi, cel mai important, e că poate alege să nu o facă.
           Se maturizează!

12 comentarii:

  1. Bună! Te-am nominalizat pentru leapșa ”Liebster Award”:

    http://insemnarile-unei-femei.blogspot.ro/2015/09/provocarea-liebster-award.html

    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e, cred ca te topesti cand o auzi!

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.pinterest.com/pin/551268810614450335/

    RăspundețiȘtergere
  4. ahhh so sweet of her!!! Ador copii, ador fetitele... Suntem veniti proaspat din Moldova si am si eu niste nepotei tot atat de scumpi. Inainte cu cateva zile sa plecam in Uk, nepotica de aproape 6 ani imi spune ca o doare sufletul si am intrebat-o eu cumva daca intelege ea aceasta stare si ea mi-a spus: "T. Liuba, am o tristete mare in inima ca voi o sa plecati". Copii sunt cei mai scumpi! Va pupici pe voi si sa mai vii cu povestiri frumoase din viata fetitelor tale. Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, Liuba, chiar daca sunt micuti sunt si niste pui de om cu sentimente si multa, multa intelegere.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.