vineri, 14 august 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 14 august 2015.


Afară ... este o zi superbă! Nu este nici foarte inăbuşitor, e vreme plăcută, deocamdată..


Mă gândesc ... tot la factorul vreme. dacă până acum ne tot plângeam de cald, acum aş vrea să mai fie frumos câteva zile, că vrem să plecâm din nou cu cortul pe munte. Deh! Oamenii... sunt foarte greu de mulţumit!


Din locurile de unde invatam ... din rutină, câteodată.


Sunt recunoscătoare pentru că...  am apucat să mă programez în sfârşit la tomograf şi pentru că am scos televizorul din casă, deocamdată fără niciun fel de pagube.

Din bucătărie... supă cu găluştele şi şniţele pentru fete. Eu mă delectez cu pepene galben.


Cu ce sunt îmbracată...  o rochiţă albastră.

Citesc... Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneză de Belle de Jour. Stiu ca nu e o carte pe care sa o intalnesti in mod obişnuit pe un asemenea site, dar dacă tot  l-am citit integral pe Henry Miller, la recomandarea unui profesor de masterul de literatură, câte nu citeşte omul de dragul experienţelor literare... Oricum, dacă tot am vorbit despre ea, ca să ştiţi la ce să vă aşteptaţi vă spun că, deşi nu am citit prea multe cărţi deocheate la viaţa mea, e o carte pe care eu o aşez alături de Sexus a lui Henry Miller, de unsprezece minute ale lui Paulo Colho sau de Violul Sandrei Brown.
Ceea ce astept (sper) ... să ne iasă toate micile planuri aşa cum vrem.

Ce mai meşteresc... nu multe.

Ascult... cum sporovăiesc fetele, vorbesc într-una despre lego.

În casa... e un moment de tihnă şi odihnă, fetele abia s-au trezit şi mi-au spus că m-au visat.


Unul dintre lucrurile mele preferate ... e sa vorbesc cu oamenii.
Nopţile trecute... am stat afară până târziu să vedem ploaia de perseide. Chiar am fost în parc, deşi era trecut de miezul nopţii, doar pentru a le vedea mai feriţi de luminile oraşului.


Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... coincid cu cele de la sfârşitul săptămânii trecute, adică vrem tot să mergem cu cortul undeva pe munţii din apropierea Clujului.

Aici e o imagine  pe care doresc să  o împărtășesc:

                         cu fetele la Legoland. In spatele lor, oraselul e făcut din Lego.




iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.

Mai participă la acest proiect:
O săptămână uşoară şi frumoasă să aveţi!


12 comentarii:

  1. Ce bine-i si la noi fara TV:) La ce pagube te refereai?
    Sa aveti vreme buna la munte! Ce frumos trebuie sa fie la cort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma refeream la faptul ca era posibil sa inlocuiasca televizorul cu calculatorul.
      La cort e, intr/adevar, de vis. un vis sub mii de stele.

      Ștergere
  2. Noi avem 3 ani fata TV si nu ii ducem lipsa deloc, fetele au devenit mai creative si mai unite decit inainte, si noi avem mai mult timp sa le acordam si sa intram in lumea lor. Noi am avut numai de cistigat din lipsa lui. Sa te ajute Maicuta Domnului sa fie totul bine cind te vor vedea la tomograful. Noi am vrut sa vedem de citeva ori ploaia de stele dar mereu era inourat si ne incurca. Bucurie si sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc ca de trei ani sunteti fara tv. Woau! e o realizare! si noi pur si simplu l/am dus la bunici si cu asta gata. daca il tot tii in casa te tenteaza.

      Ștergere
  3. Ma bucur ca nu mai folositi televizor, adevaraul e ca daca e in casa Iulia tot mai cere uneori sa se uite la el. Legoland-ul merita vazuzt, mie mi-a parut rau ca nu am stat 2-3 zile. O zi nu ne-a prea ajuns. Iti doresc sa fie toate bune cu tomograful!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O! daca era dupa fete probabil ne faceam si noi o casa acolo langa Legoland, dar am venit acasa :(

      Ștergere
  4. Ce minunat de orasel, nu numai Ilincai i ar placea in el la nebunie, dar si mie. Sanatate! (am asa o incredere Domnul, in tine, in viata ta, a vostra). Noi nu ne uitam la tv decat in weekend cateodata se uita Ilinca la printesa sofia - cand ii va trece vremea o voi ilocui cu altceva -o ora pe zi de week-end, in rest nu l deschidem, dar cand am gripa, sau are febra e f bun....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu am incredere, desi mai scârţâie câteodată increderea mea. Dar acum chiar sper ca va fi bine si nu va fi nimic ingrijorator.

      Ștergere
  5. Ce ochi frumoși au fetele tale! ☺
    Și... ați văzut ploaia de stele ? Noi nu am reușit încă...

    Săptămână bună și ușoară !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vayut destul de multe stele cazatoare. Nu a fost chiar o ploaie, mai mult o asa o burezeala :)))

      Ștergere
  6. Anul acesta si noiu am hotarat sa renuntam la televizor. Avem deja experienta :D Inca il pastram fizic pentru ca vizionam la el filme de pe calculator. Tare bine este fara cablu! Avem mai mult timp pentru lectura si alte activitati care nu-si mai gaseau locul in activitatea noastra zilnica.
    Sanatate si veselie va dorim! Saptamana frumoasa si concediu placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa am inceput si noi, Cristina. Il pastram in casa doar ca sa il folosim pe post de video. Doar ca daca il avem la indemana ne tenta si il mai deschideam uneori.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.