luni, 3 august 2015

Muzeul BMW din Munchen

Am ajuns şi eu, după şase săptămâni frumoase de concediu, în sfârşit, acasă. Dacă tot m-am plimbat atât, acum a venit timpul să mă şi laud puţin, ca tot omul botezat care are blog :) Prin urmare, deschid seria postărilor despre vacanţa din această vară, iar cap de afiş e Muzeul BMW.
Recunosc, când am plecat de acasă nu era pe lista noastră de obiective, dar dacă tot am ajuns pe meleagurile lui, doar nu era să lăsam frumuseţe de muzeu nevizitat.
Muzeul se află în Munchen, în oraş, la câteva staţii de mers cu Uban-ul de centrul oraşului, lângă Olympiapark şi este situat într-o clădire impunătoare, dispusă pe mai multe nivele şi am aflat că e singurul muzeu BMW din lume.
Pe lângă el este şi Bmw Welt, un showroom cu ultimele modele care au apărut de maşini şi motociclete. Ceea ce este aici foarte atractiv pentru vizitatori e faptul că exponatele se pot atinge, poţi sta în ele, ceea ce pentru cunoscătorii şi împătimiţii mărcii e un lucru nemaipomenit.
La magazinul de suveniruri, machetuţele, tricourile, eşarfele, etc. erau mult mai accesibile ca preţ comparativ cu cele de la Ferrari de exemplu.
Modelul nostru a fost surioara cea mare, nelipsită şi nedezlipită de lângă toate motocicletele şi maşinile de acolo. Deşi iniţial nu prea dorea să meargă, s-a întors extrem de încântată.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Şi după cum aţi putut observa şi leul Simba a fost un bun şi cuminte model... şi foarte răbdător, pentru că e o vizită ce a durat un pic, un pic mai mult. Dar dacă ajungeţi prin Munchen vă puteţi rezerva liniştiţi câteva ore şi pentru muzeu, că merită!

6 comentarii:

  1. Mie toate modelel mi-au placut: si cele de masini si celelalte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Paula e un model adevarat, pare chiar de acolo;), este asa de frumoasa si deosebita. Eu nu sunt fan BMW, ca design, pare o masina de bancher asa, de costum gri, chiar daca ii mai pun si alte culori si o fac futurista, poate doar Z-urile. Masinuta mea care are 14 ani e facuta de BMW, are motor de BMW si pot spune ca isi fac treaba impecabil:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici noi nu eram fani, pana acum :)))
      Ma bucur pt masinuta ta, sa o folosesti sanatoasa si sa te tie si de acum inainte! Noi avem o cu totul alta marca, dar isi face treaba ca nu am luat-o de frumusete...

      Ștergere
  3. Ce isteata fetita voastra hehehe, imi place si rochita ei foarte mult. Galbenul e favoritul meu :) Pupici, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Am remarcat ca te prinde bine galbenul si iti sta bine in el. cat despre Paula, si pe ea se pare ca o avantajeaza.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.