luni, 31 august 2015

Scrisoarea alchimistului

                  O poveste sensibila. O legenda atat de frumos realizată într-un minunat film scurt.
                  Zilele acestea am citit şi am descoperit mai multe scrisori sau texte pe care părinţii, taţii în special, le-au scris pentru copiii lor să le citească atunci când ei nu vor mai fi şi să le ostoiască dorul  cel de neostoit. Nu ştiu dacă universul încearcă să îmi trimită un mesaj, dar am tot dat peste aceste texte şi fiecare  dintre ele mă mai încărca cu un sentiment pozitiv.


4 comentarii:

  1. Superb filmuletul!
    NU/l stiam, dar mi/a placut tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut postarea ta acum cateva zile si m-am tot gandit la ea, nu-ti trimite nimeni niciun mesaj, nu si nu si nu! Nici macar nu e asa emotionant filmuletul, e unul din miliarde.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.