vineri, 7 august 2015

Teodora. Paula-Teodora.

               Astăzi e Cuvioasa Teodora de la Sihla în calendarul nostru creştin-ortodox, aşa că e şi ziua ei, a primei mele născute.
               Teodora mea timidă, sensibilă, îndemânatică, cuminte, ascultătoare, mereu fericită şi căreia i se încreţesc a zâmbet ochii când aude că mai are încă un motiv de sărbătoare. Teodora mea cu suflet bun şi mereu atentă la toţi ceilalţi. Teodora mea cea jucăuşă, veselă şi optimistă. Responsabilă. Fericită în rolul ei de surioară mai mare. Protectoare...
                Eu sunt mama-cioară, prin urmare, vă rog mult, lasaţi-mă să-mi laud puiul.
 
             Atât de fragedă, te-asemeni
                               Cu floarea albă de cireş,
                                                 Şi ca un înger dintre oameni
                                                                  În calea vieţii mele ieşi.

Paula-Teodora. Azi doar Teodora.
La multi ani, puiul nostru inocent si senin!

29 de comentarii:

  1. La multi ani si din partea mea! cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani sanatosi Teodorei.Sunteti niste frumoase amandoua, va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Teodora! Sunteti tare frumoase, amandoua. De fapt toate trei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo, la multi ani, minune dulce, frumoasa si protectoare! Sa fii sanatoasa si sa nu-ti dispara vreodata zambetul acesta minunat! Sunteti frumoase foc, ai pus niste fotografii superbe astazi! La multi ani, din nou, Teodora, copil superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Mihaela. Foarte frumoase urarile tale. esti buna de ursitoare.

      Ștergere
  5. La multi ani, Teodora! Sunteti foarte frumoase.
    Stefi

    RăspundețiȘtergere
  6. Loredana, esti superba, ce mult mi-a placut aceasta fraza: "Eu sunt mama-cioară, prin urmare, vă rog mult, lasaţi-mă să-mi laud puiul." Te admir mereu si ma inspir.

    La Multi Anisori sanatosi, senini si voiosi! Va pup cu drag, asa ca de zile mari :) Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani zana buna! Cat sunteti de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani! E frumoasă foc fetița! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani Teodora! Sa fii sanatoasa, iubita, fericita si sa ai mult noroc. Sunteti atat de frumoase si aveti priviri atat de senine!
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani si de la noi! Ce frumos ai scris! E atata frumos pe chipurile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat sunteti de frumoase! Sa o tina Dumnezeu cuminte cuminte, ca Sfânta ei ocrotitoare!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.