vineri, 7 august 2015

Jurnalul unei femei simple si gazda a paradei imbratisarilor virtuale

Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 7 august 2015.


Afară ... a fost o zi superbă! Nu este nici foarte inăbuşitor, e vreme plăcută. Am auzit că în împrejurimi a plouat...


Mă gândesc ... ca  Imbratisarea virtuala din luna aceasta ma are gazda pe mine si eu, prin urmare, trebuie să fiu o gazda buna si sa trimit si eu in eter gandurile mele frumoase catre persoane dragi, pe care le citesc intotdeauna cu placere. Trebuie sa recunosc ca, daca e ceva ce nu-mi place la jocurile de genul acesta, e momentul nominalizarilor, atunci când din multimea de oameni dragi trebuie să alegi. Asta cred ca e angoasa mea, alegerea. Daca nominalizezi doar o persoana, e ca si cum celelalte nu ar fi la fel de valoroase, ceea ce evident ca nu e real. Daca nominalizezi pe toata lumea, ca e pentru oricine citeste,  e asa, un talmes balmes, ca toti citesc dar nu e ca si cum ar fi ceva  personal. E un fel de toata lumea numita si nimeni nimerita, asa mi se pare mie... Ca sa numesti personal 50 de oameni, iar nu e o afacere. Dar partea buna e ca sunt foarte multe luni la rand, asa ca avem timp sa ne dedicam mereu intre noi vorbe frumoase si incurajari la nevoie.


Din locurile de unde invatam ... din modestie, din simplitate, din tradiţie.


Sunt recunoscătoare pentru că...  am apucat să ne strângem multe amintiri frumoase vacanţa aceasta.


Din bucătărie...  bucate de post.


Cu ce sunt îmbracată...  o rochiţă albastră.

Citesc... Trilogia Bartimaeus de Jonathan Stroud. Amuleta din Samarkand am început-o încă din Germania, la recomadarea soţiorului meu, azi-dimineaţă am terminat Ochiul golemului, iar acum am început Poarta lui Ptolemeu. Ce mai una-alta, m-a prins!


Ceea ce astept (sper) ... să mi se aşeze favorabil unele planuri medicale, chiar dacă eu am cam tras chiulul .


Ce mai meşteresc... nu multe.

Ascult... cum sporovăiesc fetele.

În casa... e un moment de tihnă şi odihnă, fetele se pregatesc de culcare.


Unul dintre lucrurile mele preferate ... e sa vorbesc cu oamenii.


Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... să mergem cu cortul undeva pe munţii din apropierea Clujului.

Aici sunt trei dintre imaginile  pe care doresc să  le împărtășesc, de la un botez memorabil:
 
 
cu torturi dulci si delicioase pe care le-a primit bebelusul de la oameni scumpi si dragi care il iubesc si pe care acum le trimit si eu virtual către Teodora (că doar e ziua ei de nume astăzi), Catrinel si Anca, fara vreun motiv anume, doar cu drag.

iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.



Idee preluată de la Corcodusa

                                                  Un weekend frumos să aveţi şi...
                              La multi ani sarbatoritilor zilei!
                                                          

6 comentarii:

  1. Dragă Loredana, m-am înscris nu demult, la Cristina, în acest frumos grup ”Virtual Hug” (astăzi și pe Facebook) și nu știu prea bine cum să procedez. Cred că trebuie să pun linkurile aici la tine, fiindcă ești gazda pe iulie-august. Te rog frumos să-mi spui dacă am înțeles greșit și te mai rog să-mi spui ce am de făcut ca să fie bine.

    O caldă îmbrățișare pentru toate membrele acestui grup care aduce căldură în sufletele celorlalți! ♥

    http://www.lecturirecenzate.ro/2015/07/jurnal-1-canicula-si-saluri/
    http://www.lecturirecenzate.ro/2015/08/jurnal-5-masura-si-catifea/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai procedat foarte bine, draga Zina. Nu ai facut nimic gresit. Daca doresti, poti adauga in plus numele gazdei din luna respectiva, dar ecident ca e o optiune, nu e obligatoriu. In rest, toate sunt excelente, draga mea. Iti multumesc pentru participare!

      Ștergere
  2. La cat mai multe imbratisari adunate!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea iti returnez imbratisarea cu mare mare drag:*, multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc din inima si te rog ma iarta ca o fac atat de tarziu! Mi-am facut astazi un pic de timp si am citit din urma tot :D.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.