marți, 27 ianuarie 2015

Caut un copil sa aiba grija de bona

Ce-mi "plac" întrebările  si raspunsurile din politeţe...
-Ce faci?
-Bine.
-Copiii ce fac?
-Bine!
"Binele" de ieri a însemnat că ne-am trezit cu o fetiţă mică având febră. Cum să o ducem la grădi aşa? Sunăm noi în stânga şi-n dreapta, nu se rezolvă nimic, sună soţul la lucru, stă acasă până la 11, că între timp sunase să o învoiască pe fetiţa mare  să vină acasă de la 10 jumătate şi tot aşa. Cumva s-a rezolvat.
Aseară am fost prevăzători şi am sunat după una bucată verişor student să vină dis-de-dimineaţă să stea cu mezina.
Când am venit de la lucru, cea mare m-a informat că ea  când a venit de la şcoală, la 12 jumătate adică, "bona" noastră dormea. Între timp am ajuns eu acasă, a plecat cea mare din nou la şcoală, am culcat-o pe cea mică, am tras şi eu un pui de somn,  a venit cea mare de la şcoală, s-a trezit cea mică şi la ora la care scriu, adică 5 după amiaza, "bona" noastră doarme dus.
Acum, am şi eu două întrebări, poate mă lămureşte careva:
1. Astăzi se numeşte că am avut bonă pentru copil sau copil pentru bonă? şi
2. Oare ce fac studenţii ăştia toată noaptea?


10 comentarii:

  1. Cred ca ai fost mama pentru trei copii.
    Studenții noaptea... învață! Ca doar e sesiune, nu?
    Sănătate la copii, la părinți și la bone!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, studentii sigur invata! Asa cred/spera si parintii lor :)))

      Ștergere
  2. Cam asa , adica varianta " copil pentru bona " , dar , la cat de responsabila si vigilenta este domnisoara ta , cred ca ar trebui sa "disponibilizezi " bona . La a doua intrebare nu-ti pot da un raspuns , n-am avut privilegiul sa fiu studenta . Multa sanatate micutei sugubete si rabdare tuturor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumi de urare, Gabriela. Inca ne mai luptam cu o tuse urata!

      Ștergere
  3. am ras cu pofta! iti multumesc :)
    ai chestionat nitel "bona" sa afli raspunsul ei ? de alt fel ..stii prea bine ce fac studentii noaptea ;) unul ca mine, citeste - si nu cursuri, ci povesti cu printi si printese ! sanatatea grabnica tuturor ! va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si el citeste, da tot nu cursuri :)))
      Bafta in sesiune sa ai!

      Ștergere
  4. Insanatosire grabnica!
    Ce fete dulci ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi? Ce tot intrebi ce fac studentii astia noaptea? Sa nu-mi spui ca ai uitat :)))
    Stefi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu am uitat, ma fac doar :))))

      acum serios, noi eram pe modul soft :)))

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.