sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... 3 ianuarie 2015, prima sambata din acest an.

Afară ... e frig. Nu ninge, deşi ştiu că în perioada aceasta toată lumea tânjeşte după puţină zăpadă, mai ales ca se anunta tot felul de coduri, dar la noi zapada  e încă puţină.

Mă gândesc ... că acesta este primul jurnal pe acest an. Anul trecut mi-a facut placere sa ma relaxez completand aici.

Din locurile de unde învăţăm ... unii de la alţii, în fiecare zi câte puţin.

Sunt recunoscătoare pentru ...  fiecare zi minunată şi pentru că sunt răsfăţată aproape în fiecare zi cu câte un dar frumos...

Cu ce sunt îmbrăcată ... comod.

Citesc ...   am terminat de citit Nebunul de Savatie Bastovoi. Mi-a imprumutat-o o prietena tare draga. Senzatia pe care am simtit-o cand am terminat-o a fost ca deja facem lista cu persoane carora doream sa le-o daruiesc.


Ceea ce aştept (sper) ... să avem un an cu multe bucurii de fiecare zi şi să fim sănătoşi cu toţii.

Ce mai meşteresc ... astăzi soţul e meşteşugarul casei, face câteva feţe de masă.
În casă ... e linişte, doar Paula canta la violoncel. 
Uneori mai scartaie...
Georgia vine langa mine:
-Auzi cum canta violoncelul?
-Da, e ok, zic eu.
- De ce spui ok, e de rau!!!
Deh! e critica de mititica! :) Nu ca nu ar avea cu cine semana, tragandu-se din doua fecioare.
Din bucătărie... tocmai am facut pentru fete niste pateuri cu sunculita si telemea, iar pentru mine am pus curmale.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mă pregătesc de sărbătoare.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



si inca una
  iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
Mai participă la acest proiect:
Un weekend frumos şi spor la pregătirile pentru saptamana ce urmeaza să aveţi!

10 comentarii:

  1. Ce delicat este brăduțul de zăpadă! An bun sa va înceapă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, și am uitat sa întreb, din ce face soțul fețele de masa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva simplu de data asta. Dintr-un damasc mai mare, le-a taiat frumos si le-a tivit. I-au iesit 3 bucati.

      Ștergere
  3. Ce drăguță atmosferă la voi! Și ce soț hărnicuț ai! Al meu nu ar face fețe de masă, cred. :) deși ne răsfață cu multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, Marilena, trebuie sa ne multumim cu rasfatul primit, pentru ca fiecare face in felul lui ceva de care avem noi nevoie.

      Ștergere
  4. Ce faine sunt fetele de masa de damasc, de fapt tot ce e din damasc. Sa fiti sanatosi si fiece pagina de jurnal sa fie din ce in ce mai vesela. Scartaitul e ca sa te faca atenta si te bucuri mai mult de notele perfecte de dupa:).Paula e la Lic de Arta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E la Liceul de Muzica. La noi in oras ceea ce in altele e inglobat intr-un singur liceu e impartit aici in 3 licee separate: unul de muzica, unul de arte plastice si un altul de coregrafie. Noi suntem la colegiul de muzica. :)

      Ștergere
  5. La mulți ani, frumoși și buni și la cât mai multe pagini de jurnal împărtășite aici! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani in 2015, un An Nou cu sanatate si numai bucurii. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.