vineri, 16 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 16 ianuarie 2015.
Afară ... este frig şi ceaţă. Nu am mai văzut soarele de câteva zile.
Mă gândesc ... că iar am intrat în rutină. Sărbătorile parcă au fost acum multă vreme, un an mai exact :) si iar e totul gri. Nu ştiu, mă bat gânduri negre, dar poate doar de la vremea asta mohorâtă mi se trage.
Din locurile de unde invatam ... câteodată din propria viaţă, numai să vrem să deschidem ochii. De obicei, vedem mult mai bine când vine vorba de viaţa altora şi mai puţin când e vorba de-a noastră.
Sunt recunoscătoare pentru ...  că fetele sunt fericite.
Din bucătărie ...  am făcut gogoşele în formă de inimoare.
Cu ce sunt îmbracată ...  pijamale.
Citesc ... Regii blestemaţi. vol 3- Otrăvurile coroanei.  vol4-Legea bărbaţilor. vol5  Lupoaica Franţei.
Ceea ce astept (sper) ... să se schimbe vremea. Nu vreau să fie cald, poate să ningă sau să fie cât de rece, că doar e iarna, dar vreau să fie şi ceva soare.
Ce mai meşteresc ... momentan doar adun idei.
Ascult ... cum cântă fetele. Citesc Cenuşăreasa şi o cântă în acelaşi timp.
În casa ... e un moment de tihnă. Am cumpărat zambile şi trandafiri galbeni, aşa că ai zice că e oarecare atmosferă primăvăratică la noi, deşi tare aş vrea să ne mai bucurăm de iarnă.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să vorbesc cu oamenii.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu avem nimic concret,mâine fetele au o aniversare la o fetiţă de vârsta lor.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
că tot vă spusesem că adun idei, iar asta nu necesită prea multe materiale.
iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                                                  Un weekend frumos să aveţi!

9 comentarii:

  1. imi place pagina ta de jurnal! :) tihna, fericire, zambile, gogosele in forma de inima? ce rost mai au gandurile gri? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta sunt gri, ca nu tin cont de culoarea lucrurilor din jur :(
      Dar trece ele...

      Ștergere
  2. Lipsa soarelui si mie imi influnteaza starea de spirit, dar florile, gogosile si fetele care canta mi-ar schimba dispozitia cu siguranta.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca amindoua ne luptam cu gindurile negre :( Zile cu soare, zimbete de fetite si ginduri frumoase iti doresc Loredana! O Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar sunt convinsa ca vor trece repede.
      O duminica minunata si tie!

      Ștergere
  4. mă bucur sincer că am avut ocazia de a-ţi citi ''jurnalul'' !
    multă sănătate ţie şi întregii tale familii !
    weekend plăcut, cu drag îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca ai rezervat un moment din timpul tau si pentru mine.
      Un weekend minunat si tie, draga prietena japoneza!

      Ștergere
  5. Cum sint cartile pe care le citesti? Captivante? Am vazut toate volumele intr-o librarie si am stat pe ginduri daca sa le iau sau nu... Pina la urma am renuntat. Mi-au trezit din nou atentia cind le-am vazut in pagina ta de jurnal.

    Ca sa alungi gindurile negre, trebuie sa tii mereu mintea ocupata. Poate ti-ar trebui o "activitate-terapie" gen crosetat, impletit... Am pus intre ghilimele expresia pentru ca am vazut-o la Ancuta (casutadinpoveste) pe blog. Ea postase o imagine pe care o intitulase "fular-terapie", iar eu din viteza citisem fular-draperie. :)))


    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.