luni, 19 ianuarie 2015

Cea mai deprimanta zi a anului

 Poate nu stiati:

Oamenii de știință au hotărât că ziua de luni, 19 ianuarie, este cea mai deprimantă zi a anului 2015, fenomenul având numele de ”Blue Monday”.

Academicianul Ciff Arnell a venit pentru prima dată cu ideea de ”Blue Monday” în anul 2005, după ce acesta a analizat mai mulți factori și a ajuns la concluzia că cea de-a treia zi de luni din an este cea  mai depresivă.

Starea de spirit proasta este determinata de vremea urata
(aici nu ar putea să-i contrazică nimeni), promisiunile facute de Revelion pe care nu le-am putut indeplini, datoriile acumulate in luna decembrie si problemele cu greutatea, arata Ziare.com.

Bine că a trecut!
Cele 3 ceasuri rele de mâine sunt nimic pe lângă cea mai deprimantă zi a anului...
:)

11 comentarii:

  1. Pentru mine ziua de 19 ianuarie a fost o zi obositoare... dar frumoasa..... Am inscris-o pe Sara la clasa pregatitoare la Liceul de Arte!... Nu-mi vine sa cred ca nu mai am bebelusa :)
    Cred ca fiecare zi lasata de Dumnezeu pentru ca sa facem ceva pentru sufletul nostru e o zi frumoasa, in care putem fi buni.
    Parere personala...... desi si eu ma enervez de multe ori... si imi pare rau dupa :(
    Pupici la fete de la fete !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud de decizia luata! Deci vom avea scolarita artista... Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Are el motive destul de serioase pentru o asemenea proclamaţie, care este totuşi puţin amuzantă :)) Nu ştiu cum suportă soţul meu ziua de luni, că el niciodată nu o poate suferi, chiar dacă este acasă. Probabil pentru că plecăm noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigue ca e amuzanta, unii au pentru orice o explicatie complicata :))))

      Ștergere
  3. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!
    Uma linda e abençoada terça-feira!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un coleg de-al mei ii contrazice pe cercetatori. Din punctul lui de vedere, cea mai deprimanta zi a anului este 14 februarie, ziua indragostitilor. Inclin sa-i dau dreptate. :)))

    Acuma... daca cercetatorul o fi avind dovezi sau nu, numai el stie, dar... dureros este faptul ca aceasta a treia luni din an va deveni de acum incolo "Blue". Si asta pentru ca stirea a reusit sa influenteze negativ destui oameni.

    Ma bucur ca ai terminat postarea intr-un ton vesel. Se vede ca nu te-a afectat deloc. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu luni pe 19 ianuarie m-am trezit chiar bine dispusa când crainicul de la radio, asa la prima ora, spunea ca a început cea mai deprimanta zi a anului, după unii specialiști. Zic, ce-are asta? Vrea să-i deprime și pe aia de s-au trezit veseli? Sa nu exageram totuși ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aflat abia spre seara ca a fost o zi trista. Zic ca am scapat ieftin anul asta :)

      Ștergere
  6. Eu luni pe 19 ianuarie m-am trezit chiar bine dispusa când crainicul de la radio, asa la prima ora, spunea ca a început cea mai deprimanta zi a anului, după unii specialiști. Zic, ce-are asta? Vrea să-i deprime și pe aia de s-au trezit veseli? Sa nu exageram totuși ☺

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.