vineri, 9 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi (data/ora)... 9 ianuarie 2015, la ceas de seara.
Afară ... e frig, e ger chiar
Mă gândesc ... că am multe lucruri de facut, multe pe care trebuie sa le fac din rutina, altele din obligatie si multe altele pe care mi-as dori sa le fac din drag. Din drag pentru mine, din drag pentru altii...
Din locurile de unde învăţăm ..din carti, de la oameni, din experientele trecutului, din sinceritatea copiilor...
Sunt recunoscătoare pentru ...  fiecare zi minunată şi pentru că ma simt tot mai bine.
Cu ce sunt îmbrăcată ... comod, de seara, dar inca nu in pijamale.
Citesc ...   Maurice Druon  - Regii blestemaţi. Am terminat Regii blestemaţi 1 - Regele de fier şi acum am început Regii blestemaţi 2  - Regina sugrumată. E o carte foarte interesanta, istorica, care se citeste usor, desi nu se digera la fel de usor, din cauza numeroaselor atrocitati care se petreceau pe atunci. Cititnd-o, daca ma gandesc la ce spune rubrica de mai sus, sunt recunoscătoare pentru că m-am născut în zilele noastre.
Ceea ce aştept (sper) ... să trec cu bine peste inspecţiile viitoare.
Ce mai meşteresc ... nimic.
În casă ... fetele încă se hârjonesc. Profită de faptul că e vineri seara...
Din bucătărie... tocmai am facut pentru fete niste clătite.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să stau la cald când afară e foarte frig şi să privesc pe geam.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
şi un citat superb, care mi-a mers la inimă când l-am citit:
 " Puterea unei naţiuni stă în familiile poporului ei" Abraham Lincoln.
  iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa

Un weekend frumos să aveţi!

10 comentarii:

  1. Multa bafta la inspectii!
    Cat de fain e citatul!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea ce ma bucur ca te simti bineeeee:************ si mie ce-mi mai place sa stau la caldura cand afara e ger, chiar sa ies putin si apoi sa intru inghetata si sa ma incalzesc... Peste inspectii o sa treci cu bine, vin si trec...imbratisari fete frumoase, sa aveti un week-end plin de bucurie isi caldura in casa, ger afara:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imbratisari si de la noi si o saptamana superba!
      La noi a ploua tare mult, a topit si ultima farama de zapada. Acum e soare si e mai mult o vreme de primavara!

      Ștergere
  3. Draga loredana,ma bucur ca te simti mai bine si iti doresc cu mult drag un an minunat...sa fi sanatoasa si sa fi inconjurata de dragoste..
    te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet!
      Un an plin cu bucurii iti doresc si eu din tot sufletul!

      Ștergere
  4. Citatul e minunat si mi-a placut mult:

    Din locurile de unde învăţăm ...din sinceritatea copiilor... ( prea frumos)!!!

    Dumnezeu sa va ocroteasca pe voi toti!!! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu sa te ocroteasca si pe tine si famiuliuta ta, fata frumoasa si de departe!

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.