sâmbătă, 17 ianuarie 2015

de la Craciun

Au trecut doar câteva săptămâni de la sărbătorile de iarnă şi deja mi se pare că a trecut o veşnicie. E drept că a fost deja în alt an :), dar tot nu îmi explic de ce am senzaţia asta că a trecut aşa mult timp, că doar pomul de iarnă abia duminica trecută l-am dezpodobit.
Pe facebook deja am văzut oameni punând mărţişoare, semn că lumea se grăbeşte, nu stă în loc, ci trece cu o viteză uimitoare de la o sărbătoare la alta.
Ce mai tura-vura, până să vină Paştele peste noi,  am zis să pun şi eu o fotografie de la sărbătorile care tocmai au trecut, de lângă un alt brăduţ decât al nostru. Asta aşa, până nu apar pe bloguri prea multe zambile şi mărţişoare şi nu se mai potrivesc nicicum pozele  de la Crăciun.
Duminică frumoasă să aveţi!



26 de comentarii:

  1. Cat sunteti de frumoase, dar tu! ai intinerit, mi nu na te:*****************************

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, draga mea, daca spui tu ca am intinerit, se poate sa te contrazic eu? Nu se cuvine... :))))

      Ștergere
  2. Esti o frumoasa, luminoasa, cu doua fete la fel de frumoase! chiar asa, parca prea ne grabim mereu si mereu sa traim viitorul uitand de prezent! Pupici la fete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, nu stiu zau unde ne grabim, dar parca niciodata nu suntem multumiti cu ziua de azi.
      Pupici si de la noi!

      Ștergere
  3. Duminica frumoasa! Sunteti tare frumusele!
    Ador ciorapeii... Mashei! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu se potriveau nicium cu rochita ei de printesa, dar ea e tare mandra. Cum sa nu fie Masha mandra de ispravile ei?

      Ștergere
  4. Si mie imi pari mai frumoasa si mai tinara! M-am uitat la pozele din trecut si m-am uitat din nou la aceasta: imi place mult zimbetul tau senin, iar cea mica e adorabila. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase , originale ...cu stil !! Cea din stanga ( cum privesc eu poza ) e sora ta , asa-i ?! .... Mai, sunteti tare , tare dulci ...iar minunile tale sunt deosebite ! Sa va tina Dumnezeu sanatoase si cu mult soare , in suflete si in priviri !! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nici chiar sora!!!
      cand te gandesti ca as vrea mereu sa fi fost o mama si mai tanara! :)

      Ștergere
  6. Deci aici ai postat trei mărțișoare, nu? Eu asa vad ☺

    RăspundețiȘtergere
  7. Trei surori...frumoase si senine!
    Ps: la noi, zambilele sunt flori de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios, sunt flori de Craciun? Interesant!!!

      Ștergere
    2. Da, alaturi de crinii imperiali, steaua Craciunului, si o alta careia ii spun 'trandafirul Craciunului', desi nu-i trandafir!
      Nicoleta

      Ștergere
    3. Interesant!
      Fiecare loc cu obiceiurile lui! Imi place asta...

      Ștergere
  8. Sunteti frumoase fetelor! Doamne ce mare a crescut Paula!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creste vazand cu ochii. Noi, care suntem mereu cu ea, nu prea observam, dar in poze se vede mai bine.

      Ștergere
  9. Ce poza frumoasa! Cand ai schimbat headerul la blog? Probabil mai demult dar daca tot am citit articolele in Reader n-am remarcat :) E foarte frumos, imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, l-am schimbat de ceva vreme, de prin noiembrie cred...
      Ma bucur ca iti place.

      Ștergere
  10. Ce frumoase sunteti toate trei! un buchet de floricele una mai minunata decit alta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Aşa spun şi eu ca toate fetele: caldă, luminoasă şi tare frumoasă fotografia cu prinţese! Vă îmbrăţizez, domniţe dragi!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.